szerda / onsdag

ahhh mi történt. kristoferrel próbáltam megbeszélni, hogy akkor vegyük meg nekem holnap az áprilisi repül?jegyet. próbáltam eldönteni h sterling vagy wizzair.
erre (nem tudom, hogy miért) megkérdeztem t?le, hogy nem zavarja-e a mamáját, hogy megyek minden hónapban. és ? azt mondta, hogy igen. hogy puffogott ma a mamája. én el kezdtem kiborulni. és ? meg kérdezte, hogy miért nem várunk május-júniusig. amikor ezt írta én már b?gtem. hogy akkor minek megyek egyáltalán márciusban, ha ? simán lemond arról, hogy találkozzunk áprilisban. iszonyú rossz érzés volt. már kb nem láttam a monitort úgy sírtam. gondoltam biztos nem szeret, utál.
nem akartam menni. írta, hogy ne sírjak. erre csöngött a telefont. sejtettem, hogy ? az. anyu vette fel. beszélt vele valamit aztán idehozta a kagylót én meg szipogva vettem el és közben szidtam ?t.
erreeeeeeeeeeeeeeee mit mondott >>> kiderült, hogy meg akart lepni és ? akar lejönni áprilisban. de ezt úgy akarta, hogy én ne tudjam meg. anyu meg dani már tudta. itt kezdtem megnyugodni. meg mondta, hogy imád, szeret. meg a mamája nem utál. sajnálta, hogy tönkre tettem a meglepetését. bár miel?tt hazaköltözött megígértettem vele, hogy nem fog meglepni azzal pl., hogy azt mondja nem tud kijönni a reptérre (nem tud amúgy sose, de nem gáz) és mégis ott lesz stb.. erre itt van. mondtam neki, hogy nem akarom, hogy meglepjen. nagyon aranyos dolog t?le. imádom többek közt ezért is. de a meglepetés már csak a munkám miatt sem megy. ugyanis nem vagyok hajlandó dolgozni amikor ? magyaroszágon van. holnap veszi meg. és úgyis kiszedem bel?le a dátumot. bár tudom, hogy mikor van szünete. máskor meg úgysem tud jönni...

KRISTOFER - jag älskar dig jätte mycket. du är så söööööt. men jag hatar överaskningar. du vet. jag sa det. okej? imorgon ska du köpa flygbiljet. jag måste veta datum. tack tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0