szerda / onsdag

na voltam tegnap a próbanapon. elfáradtam. 7re mentem 8ig voltam. egész jónak t?nik már egyenl?re úgy t?nik nekem, hogy sem fogom átlátni, hogy mikor mib?l kell sütni. a kávégépt?l meg félek... ez egy kávézó, szendvicsbár, pékség amúgy. a baguette finom. meg a panini is. mást nem ettem. Pénteken és szombaton is megyek. meg holnap beugrok 3-4 órára egyik lány helyett.

4 hét és ilyenkor már megint UPPSALA-ban leszek xD

hej hej kristofer. bara 4 veckoooooor wohooo. och din prov idaaaag? jag ska jobba imorgon också. men bara 3-4 timmar. och går jag på fredag och lördag. kanske jag vill ha den jobb. jag måsta ha pengar... flicka, hon jobbar där, sa att hon fick i januari hundrasjutusen pengar för sjutton dagar. jag tror de är inte bajs. förlåt att jag skriver på svenska men så bara du förstår det...(inte min vänar). jag tror att här är mycekt fel. och? spelar ingen roll:DDD jag älskar dig och jag hoppas att vi kan prata ikväll! pus o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0