péntek / fredag

tegnap 2x is beszéltünk telefonon xD éjjel fél álomban forgolódtam (egyszer?en nem tudtam elaludni), amikor hívott mobilon, hogy meg van a jegye áprilisra :DDDDDDDDD.
olyan jóó lesz. lehet, hogy addigra munkapara sem lesz. mert úgy néz ki, hogy elküldenek valakit. és vagy én leszek vagy egy másik lány. persze ez nem tuti info, de elég valószín?. nem is az a gáz ha elküldenek, hanem ez a bizonytalanság elég gáz... bár igazából úgysem akarok sokáig egy helyen maradni :D. jöhet megint álláshírdetések böngészése. és azt viszont utálom :s.


kristofer förlåååååt. jag var så dum. men jag tycker inte om stor överaskningar! okej? du är jätte söööööööööööt xD min gubbe. vart är du nu? jag har jobbit idag... men bara halvdag. imorgon också halvdag. och på södag jobbar jag också. och på måndag, tisdag, onsdag. :s mycket dag:s men mycket pengar :D
jag har nu femton tusen pengar. jag är sparsam eller vad :D
jag går nu och bada och sova och chilla :D.
hej då! puss o krammm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0