péntek / fredag

két napot most dolgoztam. persze tegnap apu keltett 6kor, hogy "mi van nem kell kellned?". negyed 7kor kellett volna indulnom. sikertült fél 7-kor. bár éppen csak 1-2 percet késtem.
egész jó nap lett volna, de persze pár dologért megint le lettünk baszva... tök mindegy. úgy néz ki, hogy itt maradok egy ideig. mondtam üzletvezet?nek, hogy márciusban egy hétre el fogok menni. meg lehet-e oldani. mondta, hogy ok. nem mintha lemondtam volna a repül?jegyet. f?leg, hogy nem is lehet. csak így legalább nem kell keresnem márc 15-t?l valami új munkát :D azt egyenl?re még nem mondtam neki, hogy áprilisban is megyek egy hétre. de sajnos az még messze van :s

itthon punnyadok ma. sikerült majdnem 12ig aludni. lusta vagyok. nem megyek sehova. ápolom magam. rám fér. buzi mosogatás meg forró dolgok tönkreteszik a kezemet meg a körmeimet. zavaró..:D

viszoooooont úgy néz ki holnap lesz osztálytalálkozó féle :D - Kriszti itt van Pesten és ? írt 15 embernek, hogy akor találkozzunk. Egyet közülök nem tudom, hogy ki :D neve ismer?s, nem is rémlik, hogy osztály- vagy évfolyamtársunk lett volna :D:D de jó lenne jönne mindenki. olyan kiváncsi vagyok :D



Kristofeeeeeeeeeeeeer komm hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit. komm pååååååååååååå msn nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu xD
jag är ledig idag och iövermorgon också :)
19!!!! wohoooo wieeeeeeeeee. du har prov idag. lycka till!
njäh ... :D jag älskar diiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiig! puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0