kedd / tisdag

végre ma nem dolgoztam. voltam vasárnap, hétf?n és kedden. tudom, hogy valakik 5 napot dolgoznak egy huzamban. ?k 40 órát 5 nap alatt én ez a három nap alatt dogloztam 35,5 órát. ma reggel úgy fájtak a lábaim.

voltam ma mamánál meg zoltánnal kézilabda meccsen (vasas-fradi). jött apu. most kivételesen lemondtam a marlenkáról, hogy ne hízzak még tíz tonnát. de persze el?tte mamánál bezabáltam almás pitéb?l. most meg daniék pizzát rendeltek. xxl-t don pepéb?l. lesz rajta egy margarita részem nnyaam. hízok még jee.

munka ble. nem tudom eldönteni még mindig, hogy ott akarok-e maradni. tegnap jól le lettünk baszva pár dologért. volt benne jogos is (volt amit elfelejtettünk). ez tény. de az a stílus, amiben ez az egész zajlott... nem vagyok köteles elviselni. egy ilyen nap után rámjön, hogy én másik munkát akarok...

most megyek eszek mert megjött a pizza

(folyt köv)

puss o kram kristofer - jag ska skriva pa svenska lite senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0