csütörtök / torsdag

bementem ma 7re. valamivel 10 után eljöttem (akkor jött meg, akit helyettesítettem). egyik percben tetszik a munka a másikban nem. az üzletvezet? olyan precízséget vár el ami nekem ble... kávéscsésze fülére 45 fokban a kiskanál stb... ez nem nekem való.
beadtam ma egy másik helyre (ruhabolt) az önéletrajzomat. kicsit kevesebb pénz, de inkább az... úgy sem hosszú id?röl van szó... de a sütögetés meg kávéf?zés ... hááát nem hiszem, hogy az én világom :s na de a másik hely > csaj akivel beszéltem azt mondta, hogy aki intézi ezeket a dolgokat szabadságon van, úgyhogy majd a jöv? héten hívnak, ha hívnak (jó lenne).
semmi más helyr?l egy büdös szó sem... jei

hej gubbe! vi pratar nu på msn. jag skriver inte nu ... jag saknar dig

27 dagar kvar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0