voltam igazi sved ikeaban 3.

Evi: remelem jol ment a zh es azt is, hogy most jo melyen alszol!


Uuu hetfon ugye vettem ket maszkot. Most kiprobaltam a masodikat es aaaaaaaaaaa. Mar nem is tudom, hogy mi van benne de ilyen meleg maszk es melytisztito es javitja az arc verkeringeset. Asszem:D. Na mindegy. Kivulrol zold volt, de amikor kinyitottam vmi szuper rozsaszin szint lattam. Gondoltam ebbol mar csak jo sulhet ki. Meg sose hasznaltam meleg maszkot de ahogy egy kicsit rakentem az arcomra mar finom meleg volt. Nagyon jo. Vegyetek ilyet! Csak 5percet kellett hagyni es most tenyleg pihepuha az arcom:). Remelhetoleg tisztult is. Kis tasak de ketszer-haromszor eleg lesz. Meg vettem ma uj arclemosot mert a masiknak mar csak epphogy van valami az aljan. Teblaboltam h&mben hogy milyet vegyek (nem tudom otthon milyen de a h&m smink es szepsegapolas reszlege olyan mint egy azur - mindenfele marka, de nem a gigadragak). Vegul megint egy niveat vettem, de most melytisztito es young es zsiros borre es vannak benne olyan ize szemcsek:D. Radikalis. Remelem lesz valami (jo) valtozas... .

Na IKEA. Hat nem ajultam el. Tudtam, hogy ugyis kb olyan lesz mint ha hosig utan bemennek ikeaba:D. Igaz ez nagyobb volt, 3 szintes. De kb ugyanazok mint otthon. Igaz az ottaniban mar jo reg voltam. Meg azert nem ajultam el, mert egyedul nem olyan jo ott maszkalni, meg nem tudtam, hogy mi hol van:D. Amiert mentem azt persze nem talaltam... . De vettem egy karacsonyos mintaju piros illatos gyertyat Kristof szobajaba es kore kis piros girland felet. Akkor is karacsonyi hangulat lesz abban a szobaban is:D. Itt olyan szep a haz. Majd megprobalom lefenykepezni.

Ikea kicsit kifele van, de van IKEA busz amivel visszafele jottem. Pont a kozpontban tett le. Ott vettem a lemosot meg egy alapozot, mert az is majdnem elfogyott (h&mest vettem... most az ar szamitott sajnos). Es gyulik azon emberek szama, akik nem maradnak ajandek nelkul miutan talalkozunk:D. Mostmar titkolozok es nem mondok neveket csak egyet. Zoltan: neked meg nem vettem semmit. Ja amugy csak szolok, hogy lehet orulni vagy sirni, ugyanis Vanda es az en hipochonder ismerosom sztrajkol es nem ir tobbet egy ideig. En orulok:D:D:D.

Most megyek bekenem magam plusz a tobbi esti rutin es behuppanok az agyba es olvasok mmm. Ja es ikeas agyam van itt:D. Lattam ma. Az agynemu is az. A parnak is. Minden:D.

Na joejt nektek! Csok.

Kommentarer
Postat av: a gyerekeik is az ikeából vannak?

jiiiihhhhhhaaaaaaaa!

én nem sztrájkolok. sőt! hmmm.
nemtom mi van velem, de egész nap csokit zabálok. mogyoróvajas kitkat, kakaóbabos tibi (macskafogós!!!:) plusz a Mikulás hozott old skool rég nem látott szerencsi csokit. de annyira oldskool h Traubiszódáért és Tisza cipőért kiált! jah és ettem ma subway is. tonhalasat natürlich :D de pöcsöknek elfogyott a texmex szósza... szal gyúrok a puhosságra ahelyett h odafigyelnék...bár az elmúlt héten leadtam 4 dolgozatot és 1,5 kg-t...
nemtom mi van a levegőben, de az összes horvát fasz megtalál mostanában. mármint nyár óta hangjukat nem hallatottak...és nem is ismerik egymást szal az se lehet h valahogy szóba kerültem. amit amúgy kétlek de ezek szerint....valami van.
nemtom mi lehet velünk, de sejtem. Vic: bőrporblémád egyértelműen pszichoszomatikus. keress egy jó pszichológust :) de télleg. stresszel-kizsigerel az egyetem, ne gondold hogy a tested a csak úgy szó nélkül hagyja. Fru, Te lehet h ezt is tőlem örökölted...bőrgyógyászom úgy fogalmazott (nem bírtam tovább el kellett mennem de azóta sokkal jobb) ha bőröm több mint érzékeny. szal ugrott az ilyen-olyan testápoló, arckrém, nem lehetek tipikus sminkerica :S marad a gyóccertári krém és tusfürdő...de legalább használnak és nem drágább mint a vichy xD
jah, vettem sapit h&m. ki is mostam remélem holnapra megszárad. annyit írsz itt h&mről biztos azért keveredtem arra! amúgy annyira tipikus, évek óta akarok sapit venni, de amilyet kigondoltam, sehol nemtaláltam. erre láttam itt h&m, okés mondom egynek jó lesz, de gyökeres ellentéte annak amireeredetileg gondoltam. erre...megveszem, tipegek erre-arra, s egyk kirakatból nem pont rámvigyorog képzeletemből kipattant s megtestesüt sapi? ehh...persze nem próbáltam fel mert nem volt időm de így holnapra is van feladat :)
szted mér van az, h mire végre megnő és jó és fasza a hajam, ideje fodrászhoz menni mert vágni kell a végét h tuti legyen? mir hazajössz kopasz is leszek nemcsak puhos...
ikeába ingyenkávééééééét kapooook! nyehe. jah amúy tod mondtam h FreiTomi nyit maj kvzót árkád. hát ez már jó régi hír de csak nem látom csak nem látom már rég meg kellet volna h nyisson....há meg is nyitott csak az én szemem volt tágra zárva :)
Éviii remélem jók lettek a zh-id. én fejlődés előadáson gondoltam arra, h a tanár vajon mit láthat akkor, mikor én ugy érzem, rugózik a szemem jobbra-balra.
nekem is van orromba seb. már múlik de fáj még. gondol egyte, felreped s aztán nemnagyon gyógyul...ez olyan mint vmi stigma vagy bandatagság jele, nem? inkább lenne ugyanolyan tetoválásunk :S
jah Évi nem akarok gonosz lenni de Tinda bölcsészkarra járt bakker....horvát szakon sztem mást se csinálnánk csak kafityról kafityra másznánk néha bemennénk egyetemre azt csá. (fúúúú nem iratkozunk át xD???) nah mindegy Picim de gondolj arra h lesz egy kurva jó diplomád használható és eladható tudással, most már papírod is van arról h az Autocad mágusa vagy (full respect de télleg)! ő az egyetem alatt lazult de utána...érted...minek ragozzam tovább, nem? (az én diplomámról, tudásomról és perspektívámról inkább ne beszéljünk...múltkor hosig kolesz tanári, asszem pasityka: majd jöhetsz ide dolgozni! hát köszi...)
asszem kicsit megint nagyon megeredt a nyelvem, úgyláccik kell még bele pecek vagy valami.
bocs ha nem hagytam vkit aludni
csókok nektek, sok (Kristófnak puszi, drukk és jobbulást)

2007-12-05 @ 23:38:36
Postat av: dagadék

fú bassz ez jó hosszú lett, s véletlenül először a "mami" bejegyzéshez írtam...Freud mit mondana erre... xD
télleg lépek
puszi

2007-12-05 @ 23:39:52
Postat av: évike

fru remélem látod hágy ora van, na én még ébren vagyok és nem is tudom mikor fogok aludni, de se baj...
jo éjt!
pusaaaaaa

2007-12-06 @ 02:06:14
Postat av: santa claus

nem vagyok hipochonder
már vagy 2 éve nem voltam orvosnál semmivel se :D

2007-12-06 @ 11:06:37
Postat av: b

helo Flór!

szegény zoli:(nagyon várja pedig..csak egy icipici apróság is olyan boldoggá tenné, egy fél hűttőmágnes is akár..

2007-12-06 @ 11:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0