uppsala wiee

Igen itt vagyok es olyan jo:).

Zsu: na majd feltoltodsz ha talalkozol velunk:). Remelem. Hideg az is itt is van ma. Minusz 5 fok, de a ho meg mindig sehol.


Kaptam Ilditol karacsonyi ajandekot:):. Kupont a kedvenc boltomba amit kicsit kitoldottam es gazdagabb lettem egy vliagos szurke skinny (vegig tapados) farmerral:D. Igaz keket akartam, mivel az nincs, de az nem volt szep ilyen szabasu. Bar regebben szukret is akartam csak a hoemmes nem tetszett rajtam. De ez most gyonyoru:).

Vettem ajandekot a gyerekeknek is. Egy giga nagy doboz 8000 darab gyongy. Mindenfele. Szuloknek meg egy uveg voros bort. Be is csomagoltam:D.

A fenykepeket, amiket igertem majd feltoltom, de a Kristof filmet nez ezen a gepen most (tvre van kotve igy egyszerre o tudja nezni en meg itt trogerkedni). VIszont ha most toltogetek fagyna a filme... .

Na majd irok akkor. Csok.

Kommentarer
Postat av: Anonym

FRu én is pihizni szeretnék, nagyon meg vagyok már zuhanva testileg és lelkileg is:(!
ma reggel kedves Dani hangjára ébredtem nagyon jo volt:), hivott h menjek velük bécsbe:D! de sajnos nemet kellett mondanom mert ezer más dolgom volt!
Zsu én is már végét várom:)!
jo hétvégét mindenkinek!
pusaaaaaaaa

2007-12-15 @ 21:44:48
Postat av: Danika

Facccca volt Bécsben naon!! Remélem nem haragszol Évi, hogy felébresztettelek! :) Hé te kis izé Fruca, lassan hazatolod a képedet! :) Remélem ki tudok dzsasszolni a röptérre! :) De csak ha hozol a vámszabad területről vmi csokit nekem! :)

2007-12-16 @ 12:48:09
Postat av: hulla, hopp!

várom már h feltöltődjek veletek!!! najon. addig meg olyan hírekkel szórakoztatom magam, mint pl. Zadarban egy bosnyák full részeg faszi 70 (hetven, igen) kunával akart megvesztegetni egy rendőrt h engedje el xD
még mindig hideg van, meg hó, de szép itt most falun. vmi díszkivilágítást is raktak egy-két utcára a "belvárosban" (hű micsoda eufémizmus), egész hangulatos tud lenni, bár jobban teccik az opatijai téli közkivilágítás: pálmafák meg vitorlások, nem hópelyhek meg csillagok :)
pff a horvát rendőrség 7 tonna drogot tart raktáron...lehet h mégsem a haditengerészet a megfelelő hely számomra? xD
pussz
m

2007-12-16 @ 17:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0