osszeszedes folyamatban

Ma jobb a kedvem am. Ebbaval vagyok itthon. Most keszul epp az ebed neki:).

i: ki vagy? Ha z akkor szar vagy:D. Es nem birod ki, hogy ne irj. Ha nem z akkor jofej vagy:D:D:D.

Dani: mar mondtam mit kerek. Egy nagy csomag olyan finom mogyorot vagy mandulas a krisszkindöl marktrol:D. Aminek olyan szuper finom maza van aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa mar erzem az izet:D. Nem kapok akkor te sem kapod meg az ajandekodat:D.

Na megyek mert szet fo a teszta es odaeg a husgolyo:D.Csok.

Kommentarer
Postat av: kupi mi kartu do Amerike

sziaaa!

és gödöllőről milyen kariarit kérsz? xD
örülök h jobb kedved van s van egy tippem h ahogy közeleg a hétvége egyre jobb lesz :)
nézd meg ezt http://www.youtube.com/watch?v=QyPo8orG0pA én szeretem :)
meg amit pár nappal ezelőtt írtam azt mindenképpen, übervicces :)
pénzzel mindig gond van, sosem elég :S laptoppal sikerült magam lenullázni jóideig, szal se kabát se csizma, csak a legszükségesebbek (Rex doki ilyenek xD) nah tiplizek tanulni meg melózni is kéne mert kib*.*nak mindenhonnan (de szép is lenne...)
csókok

2007-12-11 @ 12:36:08
Postat av: akkor is i.

és ha az vagyok? :D nem titkoloztam csak gondoltam változtatok és a vezetéknevem kezdőbetűjét írom
azóta már rég írtam ha nem vetted volna észre. csak átfutottál rajta és nem reagáltál :D

2007-12-11 @ 14:32:51
Postat av: széthullás folyamatban

nah a Rexet-elvinni-dokihoz project fele kipipálva, folyt köv pénteken (talán). érdekes látvány lehetek, amint Rex 2lábra ágaskodva végigvonszol a várón, én meg kurvaanyázva utána...azzal eddig is tisztában voltam h a kutyám a liberális nevelés csődje (azaz az enyém) de egyre cikibb...mindegy legalább leizzasztott és addig se gondoltam másra, pl hogy a karácsony közeledtével egyre inkább kedvem van felvágni az ereimet. hosszában. az benne a szörnyű h nem tudnám megtenni :D meséltem már mit össze szenvedtem élettan gyakorlaton, mert meg kellett magam szúrni egy tűvel? xD
hm a svédek is ennyit rinyálnak mint a magyarok? :D gyűjts nekem sok eltérést meg hasonlóságot a 2 nép között, jó? ;D
pusszantás

2007-12-11 @ 19:57:26
Postat av: vic

Zsu! tök jo h végre beszéltünk pár szot!
Rexi nem semmi direkt éget téged:)!
nem tudom milyenek a svédek de azt tudom h mi magyarok a nyafogáson meg a panaszkodáson kivül nem sok mindent tudunk csinálni, ez elég szomoru de ez van. valahogy régen nem ez volt, akkor én is sokkal szinesebben láttam a dolgokat, sokkal kedvesebbek voltak az emberek, most már boltba is utálok menni mert a pénztárosok olyanok mintha estesuborkába haraptak volna és semmi kedveség nincs bennük. elhiszem h minimálbérért utálnak még vigyorogni is de ez is a munkájukhoz tarozik! és a legrosszabb az egészben h ez már jobb nem lesz! pedig egy kedves mosoly vagy egy jo szo meg tudja változtatni az ember napját! egy felmérésben olvastam h napi 17 érintés pl egy baráttol elegendö a napi boldogsághoz kiegyensulyozottsághoz. Zsu te ezt jobban tudod majd ird le h is látod ezt!
Fru a pénz otthon is problémát jelent én is az ösztöndijbol meg amit anyuéktol kapok abbol élek de az édes kevés, és sajna a suli mellett nincs lehetöségem dolgozni mert kn annyi idöm sincs h levegöt vegyek. de a nyáron vmi jo melot kell majd szereznem ahol azért tudok majd jol keresni, de most nem ausztriára gondoltam ahol egy hét alatt paprikaföldön 100évet öregszem:(!
na de ezeket az érdekes eszmefutatásokat majd megbeszéljük személyesen egy fincsi kávé és süti mellett:)!
jo éjt mindenkinek!
pussaaaaaaa

2007-12-11 @ 20:09:45
Postat av: dodirni mi koljena to bi bas voljela

Évi, nekem is jó volt, najon :D pont amiről írtam Severina számot abban is az van h dodirni mi koljena :) meg egy érintés...nah igen. engem mindenképpen fel tud dobni, persze nem mindegy h ki és mit. az h mit tanulok amúgy ne tévesszen meg, érzelmileg megragadtam egy 4-5 éves gyerek szintjén :S
jah ha mosolygós eladót akarsz menj a promodba! nemtom mit adnak nekik de annyira kedvesek h meg tudnak lepni újra és újra!
várom már azt a kávézásunkat, de nagyonnagyon.
csókok, nektek

2007-12-11 @ 23:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0