mindig elfelejtek valamit

Akkora kreten voltam hetfon vacsoranal:D. Az asztal mellett alltam es nyitottam ki a kecsöpöt (hu de hulyen nez ki igy irva:D). Levettem a kupaok, hogy leszedjem a foliat alatta, de a kupak leesett. En meg lehajoltam es ugy lefejeltem az asztalt, hogy 10 percig remegett:D. Meg en is kb:D. Petronella tok megijedt:D. Fajt. Ugyhogy van egy kis pup a homlokomon, a pirossag mar elmult. Bar kicsi halvany lila szine van meg:D. Majd az alapozo eltakarja penteken. Remelem addigra lemegy a pup is:D. Csak akkor faj mar ha hozzaerek. Meg jo, hogy nem a szemuvegemet fejeltem le:s. Na megyek mert par perc es kesz az ebedem, aminek nem tudom mi a neve magyarul: Fiskgratäng - ami kb egy halszelet amin van krumplipure es szosz (most paradicsom es olivszosz mums). Joetvagyat. 2 korul meg ebresztenem kell Ellent. Csok.

Kommentarer
Postat av: m

ooo vernek is?!? azonnal gyere haza!!! nem versz át ezzel a szöveggel, lefejelted az asztalt, persze...csak előre elhinted a fedősztorit h ne legyen annyira gyanús...cseles, meg kell hagyni de nem jött be!
szal gyere haza különben megverlek :D mindig az volt a kedvencem a suliban a tanártól h "ha leesel a székről mert hintázol még meg is verlek!"
jah a megoldás egyébként h nem nyúlj hozzá és akkor nem is fáj.
fúha már télleg mingyá itt vagy :D nem ígérem h 24 előtt tudunk tallni, de megoldom valahogy h mielőbb...az a baj h nemcsak én hullok erősen szétfele, az eddig is volt, de már a látszatot sem tudom mindig kifelé tartani, és ez baj.
viszont: meg lettem dícsérve az egyetemen (egy olyan tanártól aki pedig nem erről híres), h milyen jó és ötletes meg kreatív 2 munkám, amit beadtam.
béke xD
hatttalmas ölelés: mamikád

2007-12-19 @ 15:07:56
Postat av: Kisheceg egy kicsit magyarosítva

Rókamama Rókapapa és a Rókafiókafiú már díszbe öltöztették a szívüket és nagyon-nagyon várják már a Kishercegkisasszonyt.

2007-12-19 @ 16:24:04
Postat av: Kisherceg egy kicsit magyarosítva

Rókamama Rókapapa és a Rókafiókafiú már díszbe öltöztették a szívüket és nagyon-nagyon várják már a Kishercegkisasszonyt.

2007-12-19 @ 16:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0