megkukulok...

...mert most porszivoztam fel es nagyon melegem lett:D. Es amugy almos is vagyok ugyhogy gyorsan megcsinalom a tobbi dolgom es befekszem az agyba es olvasokxD. Ha a hulye vizszerelok majd nem pont akkor jonnek... .

Mami: hvala:). Majd megy a valasz, bar lehet, hogy en elobb ott leszek:D. Meglatjuk:).

Vanda: muffin:D. Akkor neked tetszene a body shop egyik karacsonyi ujdonsaga. Tomeny vanilia. Magadra kened megszalnak a legyek:D. De finom nagyon. Bar csak a boltban szaglasztam. Azok a bugyik jok. En olyanban alszom mindig.

Van seb az orromban es faj. Tegnap vettem megint maszkot, most nem h&m-eset. Es ez most jobb volt. A hoemmest magamra kentem es ugy konnyeztem tole h jajj. Mar reg lemostam meg mindig folytak a konnyeim:D. Most a Kicksbeb (kb douglas otthon) vettem kettot. Egy epres-vaniliast (mums:D) meg egy nem tudom milyen illatu de melegitos:D. Tegnap este epres volt rajtam es pihepuha lettem:D. Holnap vagy holnap utan johet a masik. Gusztustalan most az arcom, ugyhogy valamit tenni kell. Arckremem is kb egy honapja el fogyott... . Most niveaval kenem, de nem tudom. Nem mosok arcot szappannal csak arclemosoval (jo ideje nivea) meg hasznalok tonikok (garnier) kenem is mindennap megis ragya a fejem. Aaaaaaaaaaaa. Kormom is mindig beszakad. Pedig tomom magamba a sok gyumolcsot meg zoldseget, szivom a jo levegot aztan ez a hala.


Anyuuuuuu mar megint elfelejtettem telefonban megkerdezni a dokikat, fodraszt meg a gagyat. Legkozelebb ha beszelunk neked is jusson eszedbe.


Eszti: remelem meg itt kemkedsz:D. Mondta anyu, hogy talalkoztatok:). Na a kerdes: holnap megyek IKEA-ba. Aaaaaaaaa egy giga nagyba, ugyhogy tuti fel napot ott leszek:D. Na de a multkor mondtad, hogy mi kene. Aktualis meg???? Amugy talaltam olyan loformaju meglepetest :D:D. Apro kicsi de vicces:D.


...

Mar nincs melegem. Most megyek csok.

Kommentarer
Postat av: majda

Läs min blogg! :)

2007-12-04 @ 11:03:43
URL: http://majdas.blogg.se/
Postat av: vanda

ahh bodyshop....imádom imádom imádom..volt tvaly parfümöm tőlük ilyen cranberries-es mtv-s aidsalapba gyűjtős..és majd meghaltam ugy szerettem..:)
bécsben tutira van olyan ugyis..ohje jó hogy az eszembe juttattad

puszmákolás

2007-12-04 @ 12:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0