Lucia + Manu Chao

Mami: ha megunom szolok, de szerintem az meg messze van!

Iiimegzee: tudom mar mit kapsz de csak jovo heten veszem meg. Megnyugodhatsz.


Ma van Lucia (lúsziijjjáá). Igy mondjak kb:D. Itt ez nagy dolog. Un Luciatåg=lucavonat van ovikban es sulikban amikor a gyerekek "bevonatoznak" a "szinpadra"(Ebbae a tornateremben volt) es enekelnek lucia dalokat meg karacsonyi dalokat. Hat en elolvadtam toluk, annyira aranyosak voltak. Du fel5kor van Calle sulijanak holnap delutan meg Ellen ovijanak. A vonat elejen van Lucia hosszu feher ruhaban (mint az elsoaldozok) fejen koszoruval, amin gyertyak vannak  (itt lampak). Elvileg egy Lucia lehet, de ugye mondanom sem kell, hogy oviban ez mindegy es volt vagy 8 Lucia:D. Utana jonnek Tomte-k (kis mikulasok piros ruhaban piros mikulas sapkaval) aztan Pepparkaksgubbe/gummak (mezeskalacsemberke) barna ruhaban mezeskalacs mintaval rajta, aztan Stjärngosse (Csillag vmi) akik szinten hosszu feher ruhaban vannak fejukon hosszukas sapka es a kezukben egy palca csillaggal a vegen. Ma az oviban volt egy karacsonyfa is, de nem tudom, hogy az hagyomany-e vagy csak ma volt:D.
De el nem tudjatok kepzelni mennyire aranyosak voltak:). Csintaltam fenykepeket meg egy videot meg majd Calle meg Ellen luciazasat is lefenykepezem es hetvegen feltoltom mindet Kristofnal.

Addig is keresek neten, hogy tudjatok mirol beszeltem fent:. Talaltam egyet: google. Itt lattok mindenkit.


image389


Amugy mar sokkal sokkal jobban vagyok. A hasam nem az igazi meg de mar azert ok. Most eszek brokkoli/sajt krem levest nyamm aztan pihenek. Elobb porszivoztam de nem vittem tulzasba. A furdokhoz nincs erom:S. MAjd holnap. Ugyis csak du megyek Uppsalaba.

Es Manu Chao zenel most csak nekem.

Csok.

Kommentarer
Postat av: vic

Örülök h jobban vagy itthon magyarországon is van vmi nyavaja sokan hánytak meg ilyen lázas virus is társul:(!
már csak egy hééééééééééttttttttt!
ez annyira jooooooooo!
most tanulok de majd irok még!
pusaaaaaaaaaaaaaa

2007-12-13 @ 17:22:29
Postat av: vanda

hellou fruzsibéjb

bocs de ezerrel meló meg évvég e meg mindenek..
remélem jól vagyok, én ma indulok bécs remélem jóság lesz!
amugy meg full takony vagyok meg ilyenek...de már ezerrel kariláz, ma díszítettem fel az irodai kis fát...édes nagyon!
siess haza akarok trécselni veled..csókok de csak távolról negogy elkapt a taknyomat XDDDDDDDD

2007-12-14 @ 10:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0