libaborozom

A sved Idolbol hallgatom Amanda Jenssen szamait es vegig libaboros vagyok:D. 2. lett. Mar jobban vagyok sokkal sokkal koszonom.

Evi: tanulj csak, hogy legalabb te diplomas ertelmisegi legyel:D. Egy het mulva ilyenkor bizony mar ferihegy 2-n fogok visitani:D. Ugyhogy majd hivlak telefonon valamikor otthon:D:D:D.

Vandabejb:D: melo itt is van... . Gyerekekkel. Mar lefaradtam:D. Dano holnap Becs. Mondtam, hogy hozzon nekem olyan finom mandulat vagy mogyorot. Tudod Krisszkindölmarkt-on:D. Ami abban a mazban van aaaaaa. Egyel olyat helyettem addig is. Trecselni meg fogsz velem, ne aggodj! Karilaz itt is van. Mar tele van a haz karacsonyi dekoraciokkal. Olyan szep.

Uuu most meg tegnap is hideg van/volt. Minuszok, de a ho nem akar megjonni:s. De a gyerekek legalabb nem usznak a retekben ovi utan, mert fagy:D. Amugy ne tudjatok meg, hogy tudnak kinezni... .

Jaj es tegnap Lucian olyan finom glöggot ittam, hogy mmmmmmmmmm. Ikeaban lehet Örsön venni de csak alkoholosat (legalabb is tavaly az volt). De ugye mivel mi suliban meg oviban voltunk Luciazni ott alkohol menteset adtak es annyira finom, hogy vennem kell:D. A glögg amugy kb olyan mint a forraltbor, csak ezt keszen lehet venni, palackozva es tobbnyire mandulaval es mazsolaval isszak.

Na most vasalok egyet-kettot aztan osszepakolok, kicsinositom magam es 3ra megyek oviba Ellen Luciazasat megnezni (ott talalkozok Petronellaval es Ebbaval) aztan meg fel5kor indul innen a buszom es kb 7kor mar Kristofnal leszek jessz:D.

Tainted Love. Ezt is hallgatom most. Imadoooooooooooooooooom. De az eredetit (Soft Cell)!!!

Kommentarer
Postat av: lágyzselatin pasztilla

http://www.youtube.com/watch?v=uOo620-o0UM én ezt hallgatom most sokat meg ezt: http://www.youtube.com/watch?v=j5R8MXT-hh0&feature=related
tegnap voltam vérvételen :S picit elgyengültem de utána soppingoltunk édesanyámmal egy jót, bár elég rövid volt...üres vok nemtok írni semmit, fakat sori :) (ne kuzim nikaj)
csókok

2007-12-15 @ 14:27:52
Postat av: Tunyacsáp

hajhó! itt most van hó. meg hideg is. mivel már be lett oltva (csak fél évet késtem :S) megyünk Rexivel sétálni egy lájtosat. aztán dolgozatkészítés ezerrel. pff legyemmá vége. hahh. csókok!!!

2007-12-15 @ 15:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0