joestet&joejt

Vanda: tudom. en is teged:D.

Mami: hat igen. tudom, hogy kell oromet szerezni masoknak:D. Puhos nevet kerem megvaltoztatni. Az innivalo kiontese itt szinte mindennapos. Ma is torolgettem az asztalt mikor Ellennek sikerult kionteni egy teli poharat:D. Meg jo, hogy a gyerekek nem isznak kavet, hanem tobbnyire csak vizet!

Kvfuggo Evike: ugye mennyire szar (orrseb)? Faj es blek. Nem eleg, hogy kivul ragyas, most meg bent is blek. Szolj Balintnak, hogy menjen es szaladjon le kaveert most azonnal van pedig felejtsen el orokre teged:D. Holnapi ket zh-hoz drukk.

Evi&Zsu: msnen beszeltem ma Timivel. O is csatlakozik a kavevedeleshez. Vegen osztalytalalkozo lesz:D. JA es a sok hulye beadandorol jut eszembe...: amikor irtam a szakdogam pont szorg. idoszak vege volt, ugyhogy en is minden ejjel gepeltem vagy hazidolgozatot vagy szakdolgozatot, de leginkabb mind2ot es sorra jottek a zh-k majd a vizsgak. De nekem konnyebb volt mert csak egy ilyen durva felevvegem volt. Az is azert mert az utolso 3hetben irtam meg a szakdogamat:D. Igaz ti kaptok diplomat en meg csak okj. Aminek orulok is, mert kulonben meg mindig bgf-n sz*pnek:D.

Na most megyek furdok es olvasok agyban sokat. Tobb int 500 oldalas a konyv, a tv-m rossz, ugyhogy elleszek:D. Ja es faj a hasam is(nem betegseg...). Ja es lehet Kristofnak drukkolni, mert szegeny lazas lett ma delutanra, de holnap reggel meg vizsgaja van (foznie kell) es nincs potvizsga. Remelem szegenykem jobban lesz es be tud menni, mert most nagyon kokadt volt a hangja:(. Szoval druukkk neki meg gyogyito almok vele, neki:).

Joejt. Csok.

Kommentarer
Postat av: anyuuuuuuuu

Jó. Én megpróbálom, hogy eszembe??? jusson. Bár jó lenne tudni miről is akarsz beszélni. Milyen doki? Milyen fodrász? Milyen gatyat? És mi az a gatyat???? csók éés millió csóóók

2007-12-05 @ 00:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0