hulye eso...

... a hideg nem zavar, mert nem. De a hulye eso. Ma amikor felkeltem azt hittem, hogy meg lehet tovabb aludni mert, hogy olyan sotet van. De sajnos, csak szuper sok felho volt/van. Bar meg egy fel orat tenyleg lehetett aludnom, de az semmi. Es most sincs vilagosabb sokkal. Ahelyett, hogy a ho esne.

EvaVojnik: gratulalok a vizsgadhoz. Ugyes vagy na! Bizony te mar kapsz ajandekot. Es szerintem jot:D. 3 het es szenteste vihii. Mikor veszed fel a vizsgaidat? A gyori-pesti turat csinalhatnank ugy is akar, hogy en lemegyek egy reggel, ami jo mindenkinek. Tipegunk Domevel, aztan este feljossz velem es masnap megiszunk egy liter kavet fejenkent Zsuval. Hm?:D. Persze meg fogalmam sincs, hogy mikor lehetne, melyik napokon ezt megcsinalni, de jo otlet nem :D?

Csillag: veled is jo volt:). Es tenyleg a Katona Klari. Koszi az idezetert:D. Es a bolt nevet es megtalaltad, hogy kell irni. Emlekszem Becsben az egy gigabolt. Sok sok emelettel es sok sok markaval. Tenlyeeeeeeeeeeeeg VANDA, en ebben a boltban kaptam Kristoftol Becsben Friis taskat!


Hideget ittam es most fazom. Lehet nem kene poloban ulnom.

Szombat jol sikerult. Nagyon sokat segitett Kristof. Gyerekek szeretik es o is oda van ertuk. Nyuztak is ot, de o hos volt:D. Tegnap meg Stockholmban maszkaltunk. Vettem ajandekot a faccopo batyamnak:D:D:D es apunak. Meg Ildinek is vettunk. Ugyhogy egesz jol allok a vasarlassal DE. Ma amikor vittem oviban ket csajszit talalkoztunk Annaval meg "az o ket gyerekevel". Tudjatok a lengyel aupair. Es mondta, hogy vesz valamit a gyerekeknek meg a szuloknek is:s. Ez kiment a fejembol:D. Gyerekek konnyu, na de szulok:S. Xenivel konzultalnom kell, hogy o is vesz-e. Na szoval a hetvege jo volt vegulis. Kristof meg 4kor elvonatozott Stockholmbol:( en meg vissza jottem ide. Apuka meg csingcsungokhoz repult delutan. Most telefonalt, hogy minden ok-e. Most erkezett meg kb. Ott hetfo delutan fel4 van:D. Ma viszem Callet teniszre. Az jo lesz. Aztan haza, anyuka meg hozza a lanyokat. Holnap en hozom el mind3at:S. Nem baj, megoldjuk. Legfeljebb magamhoz kotozom mind3at:D. Szombaton ugye munka. De jo lesz mert ugye csak a fiu lesz itthon es megyunk majd ketten moziba, mekibe es megnezzuk az NK kirakatat. Az egy nagy es rohadt draga aruhaz. Tele dragabbnal dragabb markakkal es minden evben varja a tomeg, hogy leleplezzek a karacsonyi kirakatot. Nagyon szep lett iden is. Majd megprobalom lefenykepezni. De amugy mar irtam szerintem errol az aruhazrol. Van nem draga is de tobbnyire a draga a jellemzo:D. Itt oltek meg a miniszternot par eve. Na.

Most megyek. Ma nem sok dolgom van. Nem fogok takaritani, mert akkor hetvegere megint retek van, most meg meg nem igazan van. Ma csak hutot kell kitorolnom. Meg mosogepet beinditanom.

Majd irok. Csok.

Kommentarer
Postat av: harapófogóban van a tököm (Tweek apukája nyomán)

hej!

győr-bp-liter kv ötlet nekem teccik már csak Vicuskát kell megnyerni :)
decemberben nekem nincs vizsgám mire hazajössz pedig az összes beadandómnak lejár a határideje (ha kész lettek ha nem :S) szal tiéd vagyok picim
jaaah és még lényeg h el ne felejtsétek elhozni a pulcsimat különben örihari xD
asszem itt is több (2?) emeletes a P&C nekem csak egyre volt időm bár arra se nagyon :S na de majd Veletek :D
az eső engem is szopat: szarrá áztam mire leértem a hévhez...aztán még pestre s most itt vok de száradok legalább picit.
persze SpongyaBobnak ez is eccerűbb.
csókok

2007-12-03 @ 14:35:58
Postat av: windowshopper

sunce moje,
imas novi mejl xD
pusa ti velika
mama

2007-12-03 @ 19:51:47
Postat av: ippon lite

xD
kívánságműsor a Rádió1-en...Cooky a műsorvezető. olvassa fel a nei szóló sms-eket: "Kuki, te vagy a legnagyobb!" xD

2007-12-03 @ 19:53:31
Postat av: vanda

jiihaaaa

14-én megyek bécs majd magnézem van e jóságos táska..:)
bár nemrég szerezteem egy tommy hilfigert, pirosat..XDDD

voltam h&m vettem giga csillámos testápló, olyan illatom van mint egy cukormázas muffinnak..XDDD
meg vettem hotpants ami felvéve inkább mamibugyi de baromira kényelmes szal nem érdekel

már várlak nagyon, majd elviszlek jófajta helyre vagy teázni vagy kávézni!
válassz!
hozok neked én is valamiséget majd karira a bécsi shoppingtúráról..bár nehéz dolgom lesz mert svédiában minden van szerintem..na de majd kiokoskodok valamit..:)

pusszantás

2007-12-04 @ 07:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0