heho

A Lussebulle finom hoo:D. A suti amit Lucia napon kell enni. A safranyos. Azt hiszem, hogy mar irtam rola. Ma sutottunk es gyonyoruek es szuper finomak lettek. Van rola fenykep de meg a fenykepezoben.

Most viszont jonnek Lucia kepek a gyerekekrol:



akiken a kezeben van a szaja, o az Ebba:D. Itt enekelt az egesz ovi - 3tol evesig.



Ebba megint.



Ellen egyik este probalta a tomte ruhat:D.



Calle (kozepen)



Calle balrol a masodik



Ebba es Ellen (ma Lucia) Ellen ovijaban - a hosszu szoke copf a feher gombos felsovel az enyem:)



Es megint Ellen.

Dani:
remelem is, hogy szabadsagon leszel. Csoki egyertelmu:D. De nektek meg kakaos csigaval kell varnotok, de ezt anyu tudja mar.

Zsuki: ho itt meg mindig nincs de mar nagyon varom.

Evi: mindjart karacsony es akkor majd remelem tudsz pihenni.


******

Tegnap elkezdtem ezt a postot de a blogg.se valamiert nem nagyon akart mukodni, de remelem ma mar sikerul. Fel 2kor indul innen a vonatom. Lanyokat hozom el, este meg lehet megyek Annahoz (lengyel aupair). Kiderul. Csaladnak megvan az ajandek, most mar csak azon gondolkodok, hogy mikor adjam oda... . Majd irok onnan.

A hetvege jo volt nagyon. Szombaton voltunk varosban aztan meg OC maraton volt:D. Kristoffal vegig neztunk elso szezont (24 vagy 27 resz). Igaz szombat 4ig nem sikerult igy vasarnapra is maradt par resz:D. A kettes szezonbol en egy reszig jutottam (nem talaltunk sved feliratot - csak a szezon egyhez - igy nem igen ertettem) aztan fel 3korul elaludtam. O 7ig nezte ugyhogy meg durmol:D. Tudom, hogy regi sorozat, de ez valahogy kimaradt. Es mindketten a Sethet imadjuk (meg a szuliet), a Ryan es a Marissa meg nem szimpi:D.

Na meg csillio dolgom van es mindjart megy a vonat:S. Najo majdnem 3 ora de nekem az semmi.

Csok.

Kommentarer
Postat av: ír leány

hal!
kezében a szája?!? nem fordítva?
xD amúgy ismerős ez a 3 órám van még indulásig, oh az rengeteg :) persze semmi...
jah tom h én vagyok a szőke de mi az az OC? nekem csak az orange country motorosok jutnak eszembe de sztem nem az :) (tod amikor apa meg fiai gyönyörűűű menő motorokat építenek)
jah amúgy látom szépítkeztél rendesen a gyerekek bulijára, hajvasal stb helyes helyes :)
nah már csak párat kell aludni és láthatsz havat (drukkolok h megmaradjon és ne addigra olvadjon el, ott meg akkor kezdjen esni :S)
na de úgysem a hó lesz a lényeg hanem a ho-ho-ho :)
pusszantás

2007-12-17 @ 11:49:10
Postat av: who's motorcycle is this? it's a chopper, baby.

aloha!
blogod mindig tartogat vmi újat (ill. újrafelfedeznivalót) nekem, most pl. (megint) rábukkantam a streetstyle-os linkekre. hááát, izé. Stockholm, Koppenhága és Berlin ráébresztett, h túl konzervatív vagyok, vagy nem is tom, de annyira nem jön be. tudom h nincs kifejezett stílusom és pillanatnyilag örülök ha szarni van időm, imázsépítés sajnos tolódik rendesen (amúgy is igénytelen vagyok, basic cuccokból áll szinte az egész ruhatáram, meg pólóban-szoknyában-csizmában érzem a legjobban magam, a lényeg h kényelmes legyen:), talán az zavar h ha ezeken az oldalakon ránézel egy "öltözet ruhára" szinte tökmindegy h fiú vagy lány van benne, nagy táska, szűk naci, bő/A-vonalú felső, kötött cuccok...és az összhatás a legtöbbnél kifejezetten ízléstelennek hat...mintha direkt nem passzolna egyik darab sem a másikhoz. Oslo még átmenetet képez, vannak egész jó képek, viszont Tokyo nagyon nagyon bejött.
vicces h ami nem teccik sorokon keresztül fikázom ami meg igen arra van kb 3 szavam :) jah azt még gyorsan hozzá, hogy tom h neked bejön ez a stockholm streetstyle, de valahogy amikor itthon láttalak/fényképek amik vannak azon tök jól nézel ki, szal lehet ezt a stílust ízléssel is csinálni, úgyhogy mászkálj minél többet Stockholm utcáin-terein (múltkor láttam kiírva: Ferenciek Square :) és téríts! adj nekik stílus-órákat és töröld el az alcohol-korlátozásokat. tuti jobb lesz nekik! csókok

2007-12-17 @ 16:07:09
Postat av: Marcello (Dolce Vita-ból)

Bon Dzsornó! Épp a szökőkútból írok, Rómából. Engem ezért itthon agyonlőnének! :) Itt van mellettem egy svéd tejcsárda! :))))) Nem mogyit kapol Bécsből! Csokit de csitti-csitt. Ha hőbörgöl, nem kapol lófittyet se nem. :))) Teeee, milliárd féle Rauch üccsi van ottan sógoréknál. Tobzódtunk Matiékkal az Intersparban. :)))
Vettem Toblerone-s kapucsínót! :))) Szép így leírva. És persze megint szerváltam szép adventi bögrécskét, amiből persze glűvájnt szürcsöltem és megint ettem olyan krumplit, mint amit pár éve. Rémlik gyöksike?
Csumpi!

2007-12-17 @ 16:24:08
Postat av: zéééé

én sem tudom hogy mi az az oc

2007-12-17 @ 18:14:51
Postat av: m

nem, inkább mégsem írok semmit...skickaaa!
csolk

2007-12-18 @ 00:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0