hanytam 2x is

Jo cim mi? Aaa ugye penteken Ellen, hetfon meg Ebba hanyt. Egy nap alatt le tudtak. Tegnap este finom lacazos kajat ettunk es utana 2-3 oraval ugy ereztem h a nyakamig vagyok kajaval. Csak szenvedtem. Aztan lefekudtem de kb alig aludtam vmit es 11kor blek. Aztan 2kor megint. Azota semmi de a hasam meg faj:(. Igy ma sem kell takaritanom (hetfon es kedden se mert mindig itthon volt egy gyerek) aminek nem orulok mert igy csut-pentekre marad a 209 negyzetmeter:s.

De ha megkukkanok de veszek porszivot a kezembe, mert ugy erzem most is, hogy mindjart osszeesek. Faradt vagyok es gyenge. 8kor kitantorogtam, gyerekek apukaval epp regeliztek. 10 perc mulva vissza is fekudtem es aludtam fel 11ig. Most hajat mostam (annyira nem lehetek szarul hogy retek hajjal letezzek) meg majd meg kene szaritani... .

Hat nem tudom igazan, hogy mennyit nyavajognak a svedek. De talan kevesebbet. Bar ha a 3 gyereket nezem akkor ... :D.

Szegeny Rexike. Saci is dokinal volt penteken. Anyu meselte, hogy szenvedett a kiscicaaaaaa:(. Nagyon durva fogkovei voltak es le kellett szedni - altatassal. Mondta anyu, hogy otthon Sacko csak fekudt ugye az altatas miatt. Es amikor anyu oda ment hozza tiszta ver volt szegenyke. Verzett meg az inye. De mar jol van eszik jatszik minden. Meseld el Rexinek Zsu, hogy nem csak o jar dokihoz am.

Vicko az eladokrol. Teny, hogy gaz egy undok elado, de szerintem en is voltam az neha (kicsit nagyon neha:D) a peksegben. Pl akkor amikor mar este 6-7 volt es a harmadik tizenharom oras napom volt egymas utan. Meg tudjuk, hogy jol annyira kocsog bunko vevok is vannak, hogy ihajj.

Na most megyek es fetrengek tovabb. Csok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0