gfersa

Mami: 30cm-s szendvics :|? Csodallak:D.Cookies meg mmmmmmmmmmmmums:D. Uj gephez gratulalok nagyon:). Na ja amikor en kerestem magamnak bokacsizmat magas sarokkal volt sok amitol elolvadtam annyira szep volt de felvettem es blek. Leertek a labujjaim meg a sarkam de a talpam meg lebegett. De aztan csak megtalaltam az igazit:D. Meg a fekete csizmam. Tudod melyik? Sok sok es meg tobb penzert vettem meg de meg most is feltori neha a labam. Vicko emlekszem amikor abba menten gyorbe??? A nap vegen mar csak kuszni tudtam:D. Kb masodszor volt rajtam akkor... . Mar amikor a boltban probaltam akkor nem volt tokeletes a labamra de nem erdekelt mert kellett:D. Azert szeretem. Ma pl nem torte fel a labamat. Tul sokat irtam a csizmarol:D.

Evi: mit keeeerek. Hm. Azt, hogy 10000000000%ra feltold azt a kipurcant seggedet pestre es talalkozz velem:D.

Igen bizony elfoglalt voltam a hetvegen. Penteken vendegek voltak es megneztuk az IDOL dontojen (anyuka bnoje es a ket lanya akiknel dolgozik a lengyel aupair). Szombaton 11kor indultunk sraccal varosba. Megvettuk a mozijegyet, kajaltunk mekibe aztan megneztuk a ratatujt:D. En mar igaz lattam Kristofnal de azert jo volt. Aranyos. Utana vettunk lördaggodist (szombati edesseg) es megneztuk az NK kirakatat. 5re itthon is voltunk. Este ketten voltunk itthon ugyhogy iszonyat konnyu volt es jo is. Ma voltunk uszni. Kozepso uszott anyukaval en meg kukkoltam a kicsivel. Elotte fiut meg elvittuk egy baratjahoz. Most csak csajok vagyunk itthon:D. 4kor van vege szulinapi bulinak, anyuka megy es elhozza a sracot egy masikkal egyutt. 5kor megkezdodik a tornabemutato amire jon nagymami, nagyneni es unokatesi is es utana itt vacsorazunk egyutt.

Most megyek mert igy nem tudok irni hogy a kozepso lany hulyesegeket beszel:ss. Meg segitek is elokeszulni vacsorara.

Kommentarer
Postat av: zsírsertés

pahh...30 cm-s szendó, igen. mondtam...mire hazajössz, csak gurulni tok majd :S
nah sikerült felrakni msn-t, másdoszorra megtaláltam a legújabb verziót, mert csak az a jó neki...tanulni kell még a windows vistát, az tuti...szal me se tanulok :)
csizmát végül nem vettem meg, de lehet h veszek egy dzsekit :) ééés lehet h végre lejutok Pécsre!!!!!!!
meg van még sok terv, csak erő nincs semmihez. ma hajnal 4re értem haza (tökig érő ködben vezettem, faluról falura! s hazaértem...nem vezettem gyorsabban mint az őrangyalom :D) és délben keltem és most kezdek magamhoz térni, bár értelmeset nemtok írni, csak azt h jó h írtál most, és hogy szeretlek
mami

2007-12-09 @ 16:23:32
Postat av: vic

csizmás kalandjaid azok mindeg vannak voltak és lesznek:) arra nagyon emlékszem már annyira szenvedtél h a népligetbe anyukád jött érted:)!
találkozni tuti fogunkkkkkkkkkkkkkk:)
már nagyon várom, végre vmi ami nem györ ami nem tanulás de azért egy napot szivesen elsétálgatok veled itt, de utána huzzunk a francba:)
Zsu már nagyon jo lezs ha talizunk mert ezer kérdésem van mert néha elvesztem a fonalat amiket irsz de majd minden sötét foltra rákérdezek:)
pusaaaaaaa mindekinek

2007-12-09 @ 16:34:40
Postat av: nyár volt s a blúzát a szél kigombolta

Viiiiiiiiiic!!!
xD tallunk, kiri lesz :) hm mondjuk jobb h Te veszted el a fonalat mintsem a Párkák, de majd faggass csak, bár egy sötét folt maradok sztem akkor is :)
jah, Bibinek tegnap 2 öltéssel sikerült megkoronáznia a szülinapját, stílusosan a szemöldöke felett, a homlokán
béke
m

2007-12-09 @ 20:56:39
Postat av: Piros Dániel

Épp most ment el két "muki" itt a bolt előtt a körúti villamos vonalán... Minden reggel erre járnak. Jellegzetes fa építményükről és szürke színükről könnyen felismerhetőek. És még arról, hogy valamelyik mindig húz maga után (vagy tol maga előtt) egy forgózsámolyt. Azt, hogy honnan jönnek és, hogy merre tartanak nem tudom pontosan.

2007-12-10 @ 08:42:48
Postat av: http://www.youtube.com/watch?v=FqChVBQQdng&feature=related

jiiihhhaaa!
szeva picim :) nah hogy telnek a dolgos hétköznapok? nekem sikerült egy zh meg egy óra közé bepréselni egy hajvágást csütörtökre :) úgyh a hajam legalább trendi lesz mire hazajössz :) illetve ha nem is trendi de legalább jó (anyám trendibbre vágatja a haját mint én xD de ez már egy másik történet...) drukkolj h Rexit végre el tudjam vinni dokihoz holnap (nem beteg csak a mami elfelejtette beoltatni :S milyen anya vagyok?!?) ma bementem egy órára, a tanár negyedórás késés után beront, h neki a gyereke ma iskolafogászaton volt, de már végzett, szal van 5 percünk ha lenne esetleg vmi kérdésünk. le se vette a kabátját, még az mp3lejátszóját se kapcsolta ki!!! ez a veri fémösz 5vös loránd szájensz juniverziti...remélem kint jobb. csókok, de sok!!!

2007-12-10 @ 20:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0