2t kell aludni:D

Zsuuu: vernek es meg fel is hizlaltak. Lehet, hogy meg akarnak enni. A veres a kloffolas. Hm. :D. A pup mar alig eszreveheto. 24 elott en se tudom, hogy tudok-e talalkozni valakivel. Meglatjuk.

Sosem olvastam a kisherceget. Ego. Majd svedul:D.

Ja lehet hiztam, vagy nem. Mindegy. Aki szol, hogy meghiztam megverem.


Na a vacsin tul vagyunk. El is pakoltam. Apuka megfurdette ket lanyt. Most meg kezdodik az esti mese. Itt Bolibompa a neve. 1 ora nyugi:D. Anyuka is hamarosan hazajon. Tegnap-ma Malmöben volt. Kis Ellen annyira aranyos h oda vagyok:D. Miutan felebresztettem es 3 szaros pelenkat kicsereltem hanyas nelkul!!!, elnyamogott egy banon aztan csak fekudtunk es olvastunk o meg bujt hozzam meg rajtam ult. Van egy kiugro a hazon. Tele ablakkal es ott az egyik sarokban van ilyen agy fele epitve. Sok sok parnaval. Na ott fetrengtunk. Ment a radio o meg tancolt es nezte magat az ablakban. En meg olvastam a konyvemet:). Jo volt. Aztan hazajottek a tobbiek. Szegeny mivel ma is fosott igy holnap itthon marad. Calle sulijaban holnap van a zaroprogram reggel. Utana egy ideig anyuka itthon marad Ellennel aztan beviszi a varosba apukanak. Apukanak reggel, anyukanak delutan van targyalasa. Nekem meg ugye be kell mennem a varosba. Meg anyuka mondta, hogy amugyis tudja, hogy holnap van dolgom, igy nekem szabadnak kell lennem. Aranyos. Viszont vasalni azert kivasalok holnap, meg a szobamat is kitakaritom mert ott alszanak majd apuka szulei. Es ha most latnatok a szobat... :D. A szonyeg meg a fapadlo nem igazan latszik. Ruhak ruhak zacskok hajszarito taska hajvasalo szemet ajandekok. Ez mind a padlon:D. Pedig csak kb 5nm:D.

U csond van:D. Azt hiszem elkezdodott a mese. Most megyek es olvasok egy kicsit. Huuu igy izgulok:D. Imadok utazni, pakolni, keszulni, repteren lenniiiiiii viiiiiiiiii:D.

41 ora:D.

Csok.

Kommentarer
Postat av: egy fokkal elviselhetőbb kedvem van

Juliskám, ha látod h közelítenek feléd egy ketreccel vagy netántán egy kertrec felé invitálnának "gyerekekkel játszhatsz majd benne" kamuszöveggel azonnal fuss! még a hajsütődért se rohanj vissza :) akkor már tuti h meg akarnak enni :S
nah ha 24.-e előtt neked se jó akkor yo :D mármint látnálak már mielőbb de...kuzis.
Ellen cuki lehet. Ebba is biztos az volt csak már nem jó korban van :) Dani is egyre hisztisebb meg akaratosabb és irigy meg féltékeny blee... persze imádom így is meg keveset is tallunk szal nem idegel ki de Dorka meg pont mostanra lett egy tündérkirálylááány :)
majd ha itthon leszel sokat legyünk együtt mert akkor mindenki azt mondja majd neked h "Fru, de vékony vaaagy! adnak ott eleget enni???"
ma megint megdícsértek az iskolában...kezd gyanús lenni. vajon engem is meg akarnak enni? nah lépek mert ha nem akkor nem dícsérgetni fognak :S
csókokcsókok mammer

2007-12-19 @ 21:16:04
Postat av: vanda

a túra 23-án este indul Shit city (Marci után szabadon természetesen) felé és 26-án este véget is ér, lévén hogy jó munkás emberek vagyunk és mindketten dolgozunk 27-én.
szal 27-28-29-30 bármikor jó nekem..najó nem bármikor mert ugye dolgozom...de amugy délutáninként sima.
váááááárlak..
csókok

2007-12-20 @ 07:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0