1et kell aludni:D

Huu alig birtam aludni, ugy izgulok:D. Egyfolytaban azon jart az agyam, hogy mit veszek fel mit pakolok be mit felejtek el mit csinalok majd:D.

A pakolassal nagyon joll allok. Kb mar csak azok vannak elol amiket elfelejtettem meg amiket ma meg hasznalok. Egyenlore benne vagyok a 20 es 10 kgban is. Szupet.


Vanda: szerintem tuti lesz akkor egy nap. De a Marci is am! Huuu mar mindjart itt van:D.

Zsu: en is megdicserlek. Szerintem mi is kari utan akkor talalkozunk. Meg Vickoval is egyeztetunk aztan csak talalunk vmit.


Na most megyek mert 15 perc mulva megy a buszom. Muszaj bemennem pedig ugy aludnek egyet:D. 6 orat aludtam csak. Csok.

Kommentarer
Postat av: vic

FRU te ilyenkor h tudsz aludni, ekkora izgalmak közepette:)! annyira várom h holnap már halljam a hangodat:)! pakold össze fél svédországot:D!
engem szivat az élet meg az összes tanár, de nem baj nem hagyom ám magam!
a legjobb az ma volt az egyik tanár igy a szemembe mondta h ö azért adott ki féléves beadandot h szivasson minket, és ne h nyugodt napjaink legyenek, na mikor ezt kimondta majdnem megütöttem:D!
na készülödj és le ne késd a aviont:)
pusaaaaa

2007-12-20 @ 13:30:15
Postat av: dididádidéééé

hola!
hm. okés h 24 után tall de akkor mit mondok majd a Jézuskának? hmhmhm. max csak annyit h ne rakjon "do not open till x-mas' feliratot a csomagra :D
én meg amúgy alig bírok fennmaradni, olyan fáradt vagyok és kiderült h holnap is pestre kell mennem :S meg bankba reggel blee
mindegy ma legalább elvittem Rexit dokihoz (itt fexik szétcuccozva :D...szegénykém utazgat s asse tudja mivan :)
mostanában elég szélsőséges ingerek érnek, vagy n. jó, vagy n. rossz. vagy csak én vagyok idegileg gyenge s felerősítve érzékelem a bejövő ingereket...vagy csak be kéne fognom és várni h lássalak
:D jehejj kicsim amikor ezt olvasod már aludnod sem kell (hacsak nem a repcsin) s itt is leszeeeel!
jah, jótanács ha hazajössz: ne vedd meg a januári magyar elle-t mert fos.

2007-12-20 @ 23:34:05
Postat av: ÉVI-aki nagyon várja Frut

FRu már csak pár ora és otthon vagy:D:D:D! el sem hiszem, nem rég még honapkrol bezséltünk most meg már lassan csak percekröl, ez az utolsó egy honap ugy elszaladt h csak na...! már szerintem a repülötéren nyüzsögsz és azt se tudod h hova legyél izgalmadban, Daninak csokit ne felejtsél el venni:)
én is ma reggel jöttem haza, annyira jo igaz még mindenki aludt sikerült meglepnem öket:)!
Zsu az ingerekröl majd egy kávé mellett ejtünk pár mondatot mert ez nálam is igy szokott lenni csak az a baj h mostanság inkább negativak érnek mint pozitivak:)! már csak pár nap és veled is találkozom, a pulcsidat kimostam megtisztittom a hosszu ut porátol igaz fogalmam sincs hol van de meg lesz:D!
na most nyüzsgök egy kicsit:)!
pusaaaaaaa

FRu Bálint megtalálta a képet amit rola készítettél:D!

2007-12-21 @ 08:27:26
Postat av: évi

Köszöntelek otthon...:D!

2007-12-21 @ 21:06:04
Postat av: mo

szevasz!

nah itthon miii? milyen? hamarosan tall xD
ja Vic, köszönöm h vigyáztál a pulcsimra, és én tudom, h meg is fogod találni :D
jah tegnap hirtelen ötlettől vezérelve Colicot néztem youtube-on...h milyen vicces :)meg van amikor srácok utánozzák talán az a legjobb. majd belinkelem de most húzok csomagolni meg dolgozni meg szülinapozni meg babázni...hajh
pusziiiii

2007-12-22 @ 12:36:04
Postat av: http://www.youtube.com/watch?v=H1Bajmlp_CY

álóáló!

nah akkor kinek mikor lenne jó? hmhmhm? addig is nézzétek meg a linket, kari előtt jó kis idegsimító :)
(nekem legalábbis mosolyt csal az arcomra)
csókok, zs

2007-12-23 @ 15:33:16
Postat av: ez hajnali 4kor nem engedte elküldeni :S

áloálo moje dusice! :D

nah mi van életem? hmhmhm? széjjelszedtek már a rokonok? ehh assztem tudok majd vmi értelmeset írni de nem, s még dolgozom is, aztán kis alvás, majd rokoninvázióóó...pfff
Severina tart életben most (zuti leptir mazi moj vrat), aztán teázom egy jót, tulképp csak azt várom xD amúgy vmi hihetetlen erő szállt meg h elkezdtem dolgozni így, hónap végén. jó mondjuk eddig tanultam... !rájöttem, h ha elmennék a nagy ámerikába, nemhogy megzavarna az időeltolódás, de akkor jönnék rendbe (végre :D) szal reszkessenek a Starbucks kv-zók, megyek :)
pusszantás

2007-12-26 @ 13:58:42
Postat av: gospodo javite koja je vasa lokacija!?!

na megint magyar lány van kedvenc bulvárlapom utsó oldalán :D
volt svéd is pár napja...Fru! holnap hogy hol s mikor?
m

2007-12-26 @ 14:14:05
Postat av: vic

FRu mi van veled???? el nyelt a föld??? hogy teltek az ünnepek???
pusaaaaaaaa

2007-12-26 @ 15:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0