wr

Tegnap voltunk bulizni. Először Emilnél és Charlottánál voltunk. Aztán átmentünk Emil öccséékhez, akinek szülinapja volt. Onnan meg mentünk bulihelyre. Onnan éjjel elmentünk MAXba kajáért aztán hazamentünk megint Emilékhez, ahol bekajáltunk onnan meghazatipegtünk.
Ja és Vic meg Zsu. Volt a sok ember között egy horvát:D. De már itt született. Sta ima?:D Ennyit mondott csak horvátul szerencsére:D.

Na a képek:



Itt még csak napközben sétáltunk.

Ezek meg este:


 kilátás Emil meg Charlotta lakásából


ők azok:)







Ja és én boros kólát ittam, ami szerintünk fura. De volt egy spanyol srác, aki szintén azt ivott:D. A lakásból a bulihelyre menett vittünk is magunkkal egy 1,5 literes kólás üveggel:D:D.

Na élvezzézek a képeket. 7-kor indulunk vissza Gustavsbergbe. Kristóf papája unatkozik így elvisznek végig kocsival:D. Jó dolgom van:).

Majd írok ha tudok. Csók.

Mami: várom az emailt.
Vic: köztem meg a gyerekek között azért még nem alakult ki ilyen:). Még nem tudják, h mit lehet velem és én se, hogy mit lehet velük... . Várom már, hogy belerázódjunk. Mi az a zagrljaaaaaaaj???

Kommentarer
Postat av: mami akinek sül le a pofijáról a bőr de ma sem ír még mélt

zagrljaj = kram (vagy kramm? sose tom h egy vagy 2 m...segíccs!!!)
van svéd-hr szótár?!? megírjuk ha nem? u képzeld mekkora kereslet lenne rá baszki egy pillanat alatt milliomosok lennénk semmi melóval :D
igazából azért is bajban vagyok a méllel mert nemtom mit is írhatnék bele...amig kint voltam az nagyon nagyon rövidnek tűnt, alig pár nap szinte (a vége felé 2 órát alutam átlag azt se egyszerre...), tulképp semmi küli és mégis csodálatos, megismertem sok kedves helyi arcot, pár kevéssé kedveset is, nagyon jól éreztem magam többnyire, néha meg nagyon rosszul de ez már csak így van velem ott arrafelé, vágyom vissza nagyon, kattogok ezerrel, most itt falun vagyok eltemetve, dolgozom. nem ígérem meg de holnap délelőtt nem lesz bent a főnök :D pár óráig és akkor hátha lesz ihletem bár pár napja megint önkéntes elvonón vagyok persze nem mondanám hogy ez rombolja a kreativitásom, sőt, talán nem vagyok annyira zárkózott csak megfontoltabb, persze ez sem biztos. imádom amikor ilyen határozott vagyok, ha most telcsin beszélnék tuti hogy dadognék is, de komolyan. múltkor már Timi szólt rám telefonba hogy mi a fasz van vele mióta dadogok...biztos a nehéz gyerekkor tör ilyenkor elő...kéne keresnem egy jó pszichológust, már ha van olyan egyáltalán.
képzeld voltam kicsi Rexivel sétálni ma ( a szépkorú kutyámmal ahogy anyukád fogalmazott ;D - imádom ezt a kifejezést de komolyan) és hát télleg meglátszik hogy nem mai gyerek, a végére eléggé elpilledt a drágám, úgyhogy asszem ha elsétálok egyszer Dubrovniki akkor nem tart majd velem (hülye lenne...) és akkor abban sem vagyok biztos hogy a svédekhez hajlandó lenne elkutyagolni velem...persze ki tudja...együttélünk majd' 10 éve de mikor mondhatod hogy
teljesen ismersz valakit? hm...na nem terhelem tovább a blogodat, írok majd holnap is, de már privi :D
vagy holnapután, jóvanna :D
szeretlek pusszantlak csóóóók!

2007-08-13 @ 21:11:55
Postat av: m2

ja és jók a képek, meg cukik is vagytok, lehet hogy igazad van hogy nekem is kellett volna csinálnom párat...igazából pár tulajdonképpen van, kb 5 a gépen meg 10 a telefonban...meg majd túrok tavalyról...smaccantás

2007-08-13 @ 21:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0