woho

helobellooooooooooo

És ismét Uppsaláában vagyok.

Na ezeket csináltam Gustavsbergben mióta írtam utoljára:

- Játszottam sokat a gyerekekkel. A családdal vacsoráztam nagyyyyyoooon finomat. Két féle rákot - egyiker hidegen, másikat nyersen. Meg grilleztek halakat is. Plusz sali. Vendégek is voltak - egy barátjuk a fiával. De pesze nem lesz mindig így. Most még szabadságon vannak. Lassan majd dolgoznak és el kezdenek fogyókúrázni, bár nem értem miért. De így könnyebb lesz nekem is fogyni:D. Vacsora után megfürdettük az anyukával a két kislányt, Ebbát és Ellent. Aztán én mehettem is. A szobámban zenét hallgattam meg MAGYAR újságot olvastam:D. A tv-hez még kell egy kábel. Meg kapok majd egy dvd lejátszót is. Jó világ!

-ma fél 9kor kellett kezdenem. 8 előtt keltem valamivel. Petronella (anyuka) dolgozott, Per (apuka) meg oviba vitte Ellent. Ő (is) egy tündér. Ma volt a 2. napja, bár még csak 1 órát voltak ott. Amíg ők elvoltak, én felkeltettem Ebbát (3)és Kallét (6). TV-t néztek, reggeliztek és játszottunk. Kb 1 körül ebédeltünk. Addigra otthon volt mindenki. Engem levitt Per kocsival Gustavsberg centrumba onnan meg jöttem ide Uppsalába. És csak vasárnap este kell visszamennem.

-Kb 25 perc alatt bent voltam Stockholmban a  busszal. Az Óváros mellé visz be a busz. Onnan metrózok T-centralig, ahonnan indul a busz Uppsalaba. Kb 4re értem ide. Krille jött elém xD. El se hiszem, hogy ilyen közel vagyunk egymáshoz. A jegy amit kaptam a családtól T-centralig jó. Így összesen 54 koronából el tudtam jönni ide!!! Nem buzi repülöjegy:D:D:D.

-Nem régen vacsoráztunk. Rántott húst:).

-Holnap nem tudom mit csinálunk. Azt mondják, hogy jó idő lesz.

-Leírom mi van a szobámban: egy beépített szekrény, egy polc, egy asztal + szék, kislámpák, egy izé:D és egy ágy. Tetszik.

-Azt hiszem ha végig olvasnám, hogy mit írtam 100%, hogy a felét kitörölném, úgyhogy marad így:).

-Anyu - Apu: most beszéltünk :D. El kell döntenetek, hogy hányan akartok jönni, hogy mit kérdezzek. Októberre olcsóbb most, de majd még nézelődök aksziiiiiiiiók után. Ezeee öcááááááááááá.

Dani: kretén vagy :D:D:D. Vikingek jó fejek. Szuszááááááááááááááááá. Garfi meg szekrényben várja mindig az alvásidőt. Elbújik:).

Vanda: majd csinálok képet. Most a szobámról vannak képek de elfelejtettem elhozni ide a kábelt:D. Friis-t ne is mond. Be se merek menni a boltba ahol vannak:D. De megoldjuk:).

M: fejtsd ki bővebben, hogy mi volt, mert érdekel. Remélem, hogy azért, nem vagy olyan nagyon szarul :S. ÍÍÍRJ!

Mindjárt rakok be izét, hogy hol laknak.

Kommentarer
Postat av: m

aloha!
fizikailag kezdek rendbe jönni, múlik a rejtélyes gyomorfájásom, éljen a grépfrútmagcsepp vagy mi a pöcsöm. a sztorikat szerintem nem itt fogom részletezni ;D meg nem is most, de jövőhéten melózom, meg utána is, azaz non-stop gép előtt leszek. első pár nap tuti káosz lesz de hét vége felé ígérem írok egy hosszabbat. addig meg naponta be-beköszönök az én kicsi lányomnak hogy tudja is ne csak érezze mennyire szeretem! puss o kramm
innen
a nem is olyan távolból!!!
csókollak, mamikád

2007-08-04 @ 20:29:56
Postat av: fr

na mami akkor majd irj mailt!!! kivancsi vagyok... . meg amugy is irj:D. bar nem tudom hogy 7kozben hogy tudok majd netezni... meglatjuk.pussz.

2007-08-04 @ 22:10:50
URL: http://frusko.blogg.se
Postat av: z

zs!
írd ide :P

2007-08-06 @ 10:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0