weheee

M: DEHOGY RAKOM FEL :|. Ird csak ird csak:D.

UUU ma voltunk gombat szedni innen kb 50km-re:D. Eleinte egy rohadt kantarellt (sarga roka gomba vagy mi) nem talaltunk, de aztan 2,5 kg-t sikerult osszeszedni. Ildivel meg Kristoffal voltunk. Hazajottunk es csinaltunk belole finom szoszt piritoshoz meg hushoz. Be is kajaltunk. Meg sutottem megint kladkakat, ami nagyon finom suti. Most lett kesz. Be is kajaltam egy szeletet ugyhogy most gurolok ... . De ugy erzem kell meg egy szeletet ennem:D.

Anyu: diobel friss kene, nem fagyasztott vagy mi. Es nem sok. Max egy kilo. De meg megnezi itt az Ildi. Ja es van neked sajtos rud recepted?

Most asszem filmet fogok nezni. Az ordog pradat visel-t akarom. Igaz mar lattam 2x de most azt olvasom svedul es meg akarom megint nezni. Fiuk (Kristof, Viktor meg egy baratjuk) gep elott kukulnak. Most kaptam az egyik gep elott 5 percet jihaaaaaaaaa.

Holnap megyek este vissza. Nem akarok. Ha ott vagyok nem gaz, de olyan rossz mindig vissza menni.  Az utazas az rossz, de ott meg azert tobbnyire jol erzem magam. Ti meg drukkoljatok, hogy a kozepso ne hisztizzen. Szerintem jovo heten egyedul leszek vele meg kicsivel reggel:s. Ugyhogy DRUKKOLJATOK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0