vew

tegnap este kb 9re ertem ide. ma reggel csak segitenem kellett kicsit. mindket szulo itthon volt. holnap viszont egyedul leszek itthon a ket lannyal. kicsi meg nem olyan ize. szerintem menni fog. de a kozepsooo. tudjatok a hisztis. ma is vinnyogott. lehet 9 helyett 10 erunk az oviba. vagy ot egyszeruen csak itthon hagyom es bezarom a lepcso ala:D.
nem akarom h vissitson. drukkoljatok, hogy jol menjen. Fel kell keltenem, feloltoztetni, megetetni, fogat mosni, elvinni.  AAA. Olyan egyszeru lenne, ha nem sipitozna. ble.

pasi most ment be gustavsberbe. kerdezte, hogy be akarok-e menni. de most csak punnyadni akarok:D. takaritgattam, vasaltam (megdicsert, hogy ugyes vagyok:D), ebedeltem.

nem tudok mit irni tobbet.

anyu: jo volt???

Kommentarer
Postat av: Anyu

Most értünk haza 5 perce, már Dani is Siófoknál jár. Jó volt, csak hiányoztatok. (nem csak nekünk)Felorolom kik voltak: Katóka-Pisti, Bandi-Máté-Bernadett(Máté barátnője), Zsuzsa-Feri-Réka-Peti(Réka barátja), Éva-Vica-Peti (Vica barátja), Anikó-Jancsi-Peti-Orsi (Peti barátnője)és mi ketten. Györgyikének van egy 4 hónapos kislánya, Gerda. Fényképet láttunk róla, nagyon aranyos. A három nap alatt nem csináltunk semmit aminek valami értelme lett volna, csak ettünk, ittunk, punnyadtunk, sokat beszélgettünk, legalább annyit röhögtünk, szóval jól éreztük magunkat. Részletesebben majd SZEMÉLYESEN!!!! Mindenki puszil, és drukkol neked.
A kiscsajjal biztosan elboldogulsz, a gyerekek a hisztit a szüleik bosszantására csinálják. Idegenekkel sokkal kíméletesebbek. Ha másképp nem megy, rúgd fenéken.
pussz meg amit szoktam

2007-08-20 @ 17:57:06
Postat av: z

a coupling c. sorozatot adták magyarországon?
Páran párban névvel? mert én nem emlékszem rá
igaz a 'allo 'allora se :S
most azt nézem a bbc prime-on
:D
mármint nem most, hanem vasárnaponként

2007-08-21 @ 11:24:33
Postat av: Dani

Szeva!
Noviban voltunk illetve Klenovicában (pár kilcsi Novitól) és onnan jártunk be strandolni. Ahol a magyar étterem volt mögötte sétálóutcát csináltak. Ettem kalamájót meg hoztam neked narancsos nesteát v oranginát választhatsz. Mindkettő nagy. Elmentünk Sejnbe is és Crikvenicába is. Voltunk tubázni (motorcsónak húzza az úszógumiszerű cuccot). Nagyon fasza volt.

2007-08-21 @ 11:54:13
Postat av: mami a dagatt

ahhhoj ÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉletem!!!!
mi ez a mekis cucc a bejegyzésed aljában, mi? még mindig a mekin kattogsz? ;D
a hisztivel annyit tudsz kezdeni (szerintem), h megszokod (megszereted:) és mintha meg se hallanád, észre se vennéd, mert ha látja rajtad h (bármilyen) célt ér el vele, akkor tovább folytatja. amúgy ki szokták nőni (általában), évek kérdése csak :)
p.s. Rex itt liheg a nyakamba, szerintem ez most annyit tesz, hogy üdvözöl (nem puszit küld, szerencsére nem az a képennyalós fajta)
kramkramkraaaaaaaaaaaaam

2007-08-21 @ 11:55:29
Postat av: z

megyek kiülök a feneketlen tóhoz olvasni :P:D
vagy szotyizni
habár az prosztó :S

2007-08-21 @ 16:10:23
Postat av: Krisz

Csoki Hugi!
Kurva jó h van ez a blog, szétröhögöm magam. ("Szeva Csira" by Dani ---> már 5 perce vigyorgok, remélem mire vége a melónak abbamarad xD ) Amúgy ma voltunk Danival Csing-Csungoknál kajálni... Kaja jó volt csak a gyik sárga nem köszönt vissza... Hétvégén voltunk Lábdiban Apa szülinapján. Kapott egy csöcs alakú tortát. Mmint érted nem egy mell volt hanem kettő... xD ilyen krémszínű szal vmi JLo kaliberű nőről szedhették. xD Nem látlak sose MSN-en tod h h dolgozok ha tudsz majd néha nézzél fel. Amúgy megint kattogok, megint erre: http://youtube.com/watch?v=q38_68u_90E
u.i.: Mondanám h pucolok neked 1 kiló diót, mert a pincében van v 3 zsákkal de tod h milyen link tróger alak vok, úgyse csinálnám meg időre... De legalább eszembe jutott ez is vmi.
Csók a fejedre sistaaaaaaaaa xD

2007-08-21 @ 16:43:31
Postat av: z

svédországban nincs dió???
akkor zserbó sincsen? :D
most mennem kell a "bombaüzlet"be ördögpatront venni. :DDD meg méhecskét, lepkét stb.
izgulsz, mi? :DDD

2007-08-22 @ 15:20:13
Postat av: vanda

Jajj Fruzsi...most csak jajgatni van erőm....
De remélme bírod a kiképzést
és puszikat dobálunk neked Körmendi kapitánnyal rendületlenül

2007-08-22 @ 16:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0