uppsalaban vagyok jihhhhaaa

11kor indultam. Kristoffal bent talakoztam Stockholmban. Kicsit setaltunk, kajaltunk. Mivel nem ebedeltem "otthon" igy apuka adott tikitet. Mint otthon is van. Adott 120at, hogy hivjam meg Kristofot is MAXba:D. Tudja, hogy szeretjuk. Most itt vagyok, filmet nezunk lassan, csak nem tudunk megegyezni, hogy mit nezzunk:D. Elobb vacsoraztunk tacost. Holnap megyunk gombat szedni az erdoba Ildivel (Krille mamaja) meg Kristoffal. Nem mintha nem lettem volna eleget az erdobe:D. Jo lesz.

Anyu: megkaptam. A sport szeletet is:DDDDDDDDDDDDDDD. Finom volt xD. Nem adooooooooook penzt. Miert nem jottel ide?:D. Ildi diobelet szeretne, ha belefer a sulyba majd. En meg kakaooooooooooooscsigaaaaaaaaaaaat. Masrol egyelore nem tudok. Most otthon vagy ugyhogy szerintem mindjart felhivlak, hogy hivj vissza.

Vicko: almos miiiiiiiii. Aludni kene:D. Hetvegen nem leszel valamikor msnen. Irj majd egy smst a sved szamomra es megprobalok en is fellepni, hogy tudjunk beszelni.

M: bovebben?:D. Most 2 kevdvencem van: Ha en lennek a szerelmeeeeeeeed es a Nagyon fejlett orszaaaaaaaaaaaagon at visz a vonaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat.

 Dani: mar uton vagy. Elobb beszeltunk msnen. Ugyhogy amikor ezt ovlasod, mar otthon vagy. Remelem, hogy jol ereztetek magatokat es siekrult megfelelo ajandekot talalni nekem:D.

Vanda: kutattam taskak utan. Van sok gyonyoruseg. Irj szint, anyagot, meretet, es h 5-6-7-800 SEK legyen es lefenykepezem a boltba a lehetsegeseket es majd valasztasz.

Z: labbal csak festek:D. Buszsofornot mar a tied?

Kommentarer
Postat av: m

bővebben: most láttam hogy van uj IKEA katalógus :D
még bővebben: formálódik valami ímél-féle :D a nyilvánosság teljes kizárásával :D hacsak nem rakod fel egy az egybe...de úgyis letagadom :D na csokkantlak!!! skickaaaaaaaaa

2007-08-18 @ 14:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0