rere

Anyu: na mar mindenki viszi a parjat:D. Varom a SZEMELYES beszamolot. Mar csak ket het:D:D:D:D. Hetvegen megint megyek Uppsalaba ugyhogy majd ott hivj fel mondjuk pentek este mert akkor szerintem tuti otthon leszunk.

Z: paran parban ami Angliaban van es fiatalok es viccesek?:D buszsofor mar a tied??? gyere ide olvasni. itt is van viz. es megnezunk egy kezimeccset is:D.

Dani: gyoker. hangosan itt rohogtem.:D. pasi epp foz aztan kerdezte, hogy miket irtak nekem. mondtam h te vagy vicces epp:D:D:D. az eeeeeeeeeeeen batyam. mindkettot kerem. talan inkabb az oranginat. de ha mar megittad akkor a masikat. ha mindkettot megittad akkor meg bekaphatod es elintezem h ne johess ide:D. Husipufi lanyod meg gyomoszold meg helyettem. en ma a 1,5 evest nyaggattam. vagy o engem. kettesben voltunk ma. beteg.

Mami: nem, mar nem kattog azon:D. az oldal magatol rak be reklamokat. nem en valogatom, barmilyen hihetetlen. de ha mar kajanal vagyunk van egy naaaagyon jo receptem innen. meg az elso heten ettunk. Spenotos fetas pite. iszonzat finom. neked pont jo mert nincs benne se pulyka se tik. Rexiiii:D. ne is nyaljon kepen, nem szeretem. egyszer egy kutya SZEMEN nyalt. nem volt jo erzes:D.

Pipi:D: meg ott vagy annal a melonal? es suli???? mikor kezdodik. remelem most befogsz jarni! en kedvemeert:D. puccolj diot. szegeny apa. sose kap mar normalis tortat:D.


vanda: penteken taskat kutatok.


mennem kell kesz a kaja. jo peldat kell mutatnom a kolkoknek:D.

Kommentarer
Postat av: vicko

Ezer bocs h már rég irtam de tudod leruccantunk a Balcsira egy kicsit, tök jo volt igaz a ház ahol aludtunk kb 100 éves ha nem több és a fürdö meg a konyha kint volt a ház mögött teljesen külön töle:D! nagyon retro volt:D! az idö egy kicsit fos volt de azért délutánra mindig kisütött a nap és tudtam fürödni, Bálint igaz csak bokáig jött be! kocsival mentünk kimléröl és most Sz.helyen vagyok pár napot aztán onnan haza! lassan kezdödik a suli amit nagyon nem várok! de amilyen gyorsan telik az idö lassan már jössz is haza kicsi országunkba!
remélem a lurkok rendesek veled a középsö meg ha hisztizik ijesztd meg h elviszik a manok!
a fiurol sose irsz h ö milyen, ö csak nem nyávog fiu létére!
jo bébicsöszködést, meg kitatrást!
pusaaa i zagrljaj

2007-08-22 @ 22:42:46
Postat av: z. a feneketlen tó közeléből

buszsofőr csúnya és öreg és már nem látom :D
jó le is barnultam mert elfoglalták az árnyékos helyeket :D csak pofámbasütanap-os pad volt
fizeted a szállást, jegyet, akkor kimegyek. én fizetem a belépőt :) kacsasípot vagy nyúlsírámot vigyek? :D nyúlsírám hang: http://www.youtube.com/watch?v=6RJIKPqFyL4
:DDDDDDDDDDDDDDDD
szeptemberben kezdödik a szezon és már van egy hozzánk közelebbi csarnok is, ahol játszanak majd meccseket.
yeah

2007-08-23 @ 08:07:59
Postat av: z

igen az a sorozat.

2007-08-23 @ 08:18:43
Postat av: Krisz

Jah még itt robotolok... De szeptembertől kezdődik a suli, meg kb. heti 9-10 edzésünk lesz. Szóval napi 6 órában fogok csak dolgozni. Suli ugye kéthetente van péntek szombat, arra is kell időt szakítani. Be fogok járni mivel 160 egy félév, aminek a felét én fizetem. Magammal nem baszok ki. xD Diót nem ígérem. Hét közben nem érek rá soha, most hétvégén meg edzőtábor lesz. Ha a jövő hétvégém szabad és nem utazunk sehova, akkor talán megoldható. Vagy egyen olyan tortát amihez nem kell dió, ez nekem egyszerűbb megoldás. Na most csavarok is vissza melózni, majd írjááááá'!
Csók a fejedre! Öcsi

2007-08-23 @ 11:39:08
Postat av: mammer

Habsburg Ottót megkérdezi a sportriporter:
- Kinek szurkol a ma esti osztrák-magyar mérkőzésen ?
- Miért? Kivel játszunk?

2007-08-24 @ 10:07:22
Postat av: vanda

hellou...
eh és még egyszer ehh
remélem találsz valami szépet
én meg addig kitalálom honnan szerzek rá lóvét
küldj a sütiből amit kotyvasztasz
Mamid mikó mén hozzád messzi svédiába a vikingek földjére?
csakhogy tudjam mikorra kell cókest szerezni jól
amúgy minden jóság, marci szabadságol ezerrel, én meg napi 10 órákat dolgoz,(persze nem önszántamból)
az önkíület határán vagyok asszem
csókok

2007-08-24 @ 11:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0