reagálok

Vic: remélem most hétvégén legalább ki tudod pihenni magadat és Bálintozol egy kicsit. Én meg vágyom a paraszt munkára:D. Komolyan mondom egy-két fárasztó óra után örülök, hogy vasalnom vagy takarítanom kell:D. EGYEDÜL!!!

Z: 99esen is láttam már ilyet. Szerintem amikor ezek a lányok kiöregednek akkor elveszi őket egy ex buszsofőr. Vagy nem. Menj buszsofőrnek és meg tudjuk mi történik. Amúgy meg a te kommenteidet sosem olvassa be:D:D:D:. Viccelek:D.

Vanda: na akkor te is óvónő lettél:D. Együtt érzek. Svéd egész jól megy. Beszélek eleget igaz nem helyesen de az kit érdekel. Bár a 3 évest néha elég nehéz megérteni:D.

Dani: facopó vagy:D. Most pofáztál msnen nekem a HerMMaNal. Így írja a nevét biztos:D. Képeket most fogom feltölteni. Vigyázzá anyura meg apura és Bogit tutujgasd meg helyettem is jól. Cipőről meg mutass képet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0