nos

eloszor is a komentekre erkezesi sorrendben :D:


Dori: hat gondoltam h rossz nelkulem. meg egy ilyen jo munkaerot mint en nem talaltok:D. Remelem jol alakul a felujitas. Majd kerek infot meg kepeket:D. Mar tobbszor is pelenkaztam (IGEN EN!!!) es jol ment. Volt szaros is 2x:D. Nem ertem ekkora gyerek hogy tud ilyen budoset szarni:D.

Z: asszem lekestem a meccset. gyere ide te meccset nezni!

Vic: nagyon szar?? en ma 1,5 orat voltam egyedul a 3 gyerekkel es a ket lany egyszerre kezdett sirni. egyik csak ugy masik meg mert egy "gigantikus hatalmas" seb volt a laban es ragtapaszt akart:D. most mindenre azt akar. van mar 4 a kis laban:D. Neked kitartas egyszer elfogy a paprika:D.

Anyu: ne turelmetlenkedj:D. Ma este beszelunk. Felhivlak es lediktalom a szamot aztan hivhatsz is:D. Kar h Ritaek eskuvojere nem tudok menni. Megint a hulye zenesz lesz:D. Meg Rita tuti meg gyonyoru ruhakat csinal. Na este.


-NA jool megy a sorom. Csak neha ki vagyok toluk. Foleg a kozepso kicsit hisztis. Reggelente sipit h mama papa aztan eltelik 5perc es mar jatszunk:D. Fiu jo mert o egesz onallo. Kicsi lany is egy tunder bar neha tud o is akkorat sikitani h ihaajjj:D.
Hetvegen most megint megyek Uppsalaba mert ugyis lesz majd olyan amikor nem tudok. De mar varom. Sok alvas es nem lesz gyerek zaj:D. Nem tudom h birjak ki 3 gyerekkel:|. Mostmar biztos vagyok benne h csak kettot akarok:D. Na hetvegen irok.

CSOKCSOKCSOK

u.i.: Amikor nem irok akkor is tudom h ti mit irtok mert Kristoffal felolvastatom telefonon:D. Ingyen beszelunk egymassal:D.

pusszpaa

Kommentarer
Postat av: vic

hát nem panaszkodom de tudnék nagyon sokat a munkárol, inkább a gyerek bögés mint ez a paraszt munka, kezdek cefetül kinézni és 100 évesnek érezni magam! de nem baj kibirom!
neked se lehet könnyü ezekkel a lurkokkal, azt is nehezen viselem ha az ikrek vonyitanak de ha 3 az már nekem is sok lenne! kitartás meg sok türelem hozzájuk, idövel megszokod és már nem is fogod hallanni ha sipitoznak:)!
mnogo pusa is zagrljaj

2007-08-08 @ 20:40:22
Postat av: z

hát ez így nem kapcsolodik semmihez, de ti nem találkoztatok olyannal, hogy a buszvezetők mellett mindig utazik valamilyen kiscsaj (ált. 15-17) és beszélgetnek, flörtölgetnek. na most arra vagyok kíváncsi hogy csak a 14-114es járatokon van ilyen, vagy más helyi járaton is? :) és vajon zenésznek érdemes menni vagy buszvezetőnek? :DDD és mi lesz ezen lányok sorsa? :)
na mindegy ez csak eszembe jutott
ezt nem is kell beolvasni a telefonba :D

2007-08-09 @ 08:05:39
Postat av: vanda

Helló Fruzsim!
Örülök hogy ilyen jókat hallok rólad.
Lassan ugyis megszokod majd.
az itthoni élet nem izgalmas kicsit sem, sőtt..:D:D:D:D
Most lassan a munkahelyemen kezdem úgy érzeni magam mint egy anyuka nem otthon (azt szerencsére már lerendeztük jól:D)
Terelgetek itt 23 ovis kölyköt:D:D:D
Az egész úgy hangzik nekem mintha te most egy kurvajót nyaralnál...:P
Én is akarok én is akarok
És tanulj meg rendesen svédül mert én is akarok ám!!! és te fogsz rá megtanitani!!!!!
mosr rohanok vissza az Oviba hatalmas a fejetlenség!
puszulás krisztofernek is!
:)

2007-08-09 @ 08:06:36
Postat av: Dani

Csákó!
Na mi a kotta? Megyek valszeg HD-vel tengerpartra. Rijeka mellé vhova. Aug 17-20-ig. Gec jó lesz!!! Egy nyáron 2x megfordulok a tengernél. Márha összejön!!! :) Érzelmileg padló.... A meló tetves unalmas. :) De jó h van klíma így el lehet viselni! :) Fene a kényelmes seggemet. Kügggé már képet a gyerekekről!!! Kiv vok rájuk. Meg a házról is mert az is érdekel! Megyek a szigetre mert szereztem ingyen jegyet!!! Szakmai jegy amit bármelyik nap beválthatok! :) Zsír, igaz? Kedden voltam már kint anyuákkal meg Böviékkel LGT koncerten, Zsófi kacsával kicsit bejártuk. Qrvára tetszett. Jövőre lehet h hetijegyet veszek!
Na csoki a puki!!

2007-08-09 @ 14:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0