na helo

Faj a torkom amikor nyelek. Ez egy nagyon fontos informacio:D.

Tegnap reggel anyuka es en vittuk Ebbat es Callet (3-6) oviba, suliba. Hat eleg erdekes volt a reggel. Amikor Ebba meglatott visitott. Es nem az oromtol. Kesobb sem lett sokkal jobb a helyzet. Azt mondtak, hogy most tesztel engem. Mindenki ujjal ezt csinalja az elejen... . Sejthetitek milyen boldog vagyok ettol :/. Delutan apuka mondta h Ebbanak en adjak fagyit. Erre elkezdett sirni. De nem adom fel. Amikor egyedul voltam veluk (kicsi apukaval volt) egesz jofej volt. Jatszhattam veluk. Bortonben voltam es kaptam inni (vizet) es enni (pisztaciat), amit ok foztek:D. Estere meg aranyosabb lett. Kaptam joejtolelest:D. Megkerdeztem, hogy kapok-e es adott:D. Reggel nekem kellett felkeltenem ma. Anyuka konferencian van, csutortok este jon haza csak. Feltem am a reggeltol:D. De egesz aranyos volt. De szerencsere nem kellett egyedul osszeraknom oket, apuka segitett. Aztan reggeli stb. utan egy kis kocsival elhuztam Callet es Ebbat az oviba:D. Nem volt gaz. Talalkoztam sok anyukaval, ovonovel, gyerekkel. De meg nem tudom jegyezni a neveket. Egyik anyukaval beszeltem par szot miutan gyerekeket leraktam. Tudom, hogy mar bemutattak, de nem tudom a nevet:s. Kerdezte, hogy jol erzem-e magam stb. Mondtam, hogy minden ok csak sok a nev. Erre o: nem baj, itt minden anyuka Anna. :D:D:D:D. Jofej:D.

Kb 9-re ertem vissza. Ettem reggelit. Most itt ulok. Apuka elvitte Ellent oviba (1,5) es csak fel3-3 korul er haza. Addig fullegyedul vagyok. Ki kell fent takaritanom es kesz. Igaz az minimum 2,5 ora, mert nagy. Foleg a gyerekek szobajat takaritani ami tele van csillio jatekkal.

Na most megyek, mert minel hamarabb kesz akarok lenni vele, hogy utana szabad legyek. Ma csak itthon punnyadok. Holnap kevesebb a feladatom, hamarabb vegzek szerintem, ugyhogy azt hiszem bemegyek majd Gustavsberg centrumba korul nezni... .

Na csokcsokcsok.

HIR: 3 het es egy nap mulva itt lesz Anyukam:))))). Anyu megkaptad a visszaigazolast, ugye? Ha nem baj megnezem:D. De kivancsi vagyok:D.

Mami: Rexi repulhet is :D. Vagy huzod magad utan kis kocsiban, mint ma en a gyerekeket. Na ha te Horvatorszagba  vagysz tuti, hogy megtalalod majd a modjat, hogy odamenj:). A pofad meg ne egjen. Egyszer meg kell majd telefonalnunk, mert kivancsi vagyok a dadogasra. Jo ccciiihologus? Hm. biztos akad. Nezz szet a suliba:D. Na puss o kraM:D. Csok Mami.

Kommentarer
Postat av: melós mami

most hogy nincs itt a főnök még többet dolgozom :D de télleg :D bár most Te meg takarítasz mi?
na majd ha este hazaérek szerintem akkor...nem igazán szeretek repülni szerintem Rex se szeretné meg különben is ott lent a raktérben...nem tenném ki ilyeneknek. majd megoldjuk azé :D úgyis hamarosan lerakom a motorjogsit, majd akkor oldalkocsisat veszek és úgy megyünk, kap bőrcuccot meg szemüveget is, miccósz?
zagrljaj i kram!
m

2007-08-14 @ 10:06:26
Postat av: Anci

Hogy én egy hír lettem!!!! De jó, irány a világhír. Mindenkinek jár pár perc. Mindjárt ,megyek el sem hiszem! Megkaptam a visszaigazolást, minden ok.
Nagyon ügyes vagy, mondtam én, nemhiába vagyok rád büszke! Itthon minden ok. Dani szerzett ingyenjegyet a szigetre, tegnap és ma is ott van. Sztyóp meg robotol. Böviéknek szereztem beutalót Bozsokra, tegnap le is fuvaroztam őket. Úgy néz ki, hogy kivételesen jó idejük lesz. Holnapután megyek fodrászhoz, mert NINCS aki befesse a hajam........ Te is inkább szaros pelenkákba turkálsz! Pénteken irány Gyopárosfürdő, a főiskolás találkozó. Kár hogy
most lesz, mert Apáék is hívtak Lábdiba. Már nagyon rég láttam őket. Szőrdisznók csókoltatnak, de én nem! Mostmár gyűjtöm és személyesen adom át mindet. Gyogyi megérkezett már?
Pussz

2007-08-14 @ 17:36:05
Postat av: Anci

A torokfájást azonnal hagy abba!! Lécci ne legyél beteg. Küldök gyógyító puszit: cup cup cup cuuuupppp
pusza nég egyszer

2007-08-14 @ 17:38:41
Postat av: vicko

Én tuti megtéptem volna a kis libát ha sir mikor meglát, pedig nem is vagy olyan félelmetes:D! én ma meloztam utoljára mert elegem lett és a derekam se birja nagyon, nem valo ez nekem urinönek! ebböl a pénzböl majd rakok el a repcsijegyre:D!
na ma csak ennnyi mert fáj a fejem remélem nem napszurás!
kitartás a gyerekekhez! aztán ne ijesztegesd öket:D!
pusa

2007-08-14 @ 21:29:28
Postat av: m

életem, remélem azóta rájöttél a megoldásra, mi a teendő, ha fáj a torkod ha nyelsz: NE nyeljél, és kész. nekünk, mandula nélküliknek ez nem is jelenthet akkora gondot, műtét után volt idő gyakorolni :D
tegnap se írtam, de olyan volt az estém, hogy legalább lesz mit mesélni (ha majd eccer összejön, én már nem ígérgetek, nem vagyok túl megbízható magam számára) csak nemtom mikor, alig aludtam valamit és mindjárt megyek dolgozni...
viszont mióta megígérem hogy akkor most már télleg írok, szóval azóta naponta kommentellek, azé az se rossz, nem?
hatalmas pusszantás és kram (talán kezdem megtanulni hány m? jaj m-ről juteszembe van egy jó kis szám (dal, track, kuzis)majd átküldöm a számot vagy a linkjét
télleg az abbán kívül milyen a svéd zene?
tingsek-et ismered? axewell-t? svédek és jóóók.
u megjöttek értem...nagy fekete autóval...rohanok, csók

2007-08-15 @ 09:02:35
Postat av: vic

Mindig elfelejtettem irni mire hazaértem hogy mit is hallottam a rádioban vezetés közben, svédországban egy nöt megtámadott egy hod fürdözés közben, a nö ütötte verte és igy menekült meg vhogy de korházba kellett mennie mert sulyos sérülései lettek! uh légyszi ovatosan az ilyen kis dögökkel!
ma szépüljek meg napot fogok tartani mert cefetül nézek ki:D!
ja Livi (zalakinja) irt emialt h péntekig györben lesz fusunk össze egy kávéra! kiváncsi vagyok rá!
nem irok sokat csak igy mindig eszembe jut vmi aproság aztán közlöm! még Zsuki emailjére is reagálnom kell és nem leszek lusta(remélem ezt ö is olvassa:D!)!
mnoga pusa is zagrljaj(sok puszi és ölelés)!

2007-08-15 @ 09:07:42
Postat av: z

én csak annyit írok hogy: hello
ja meg
reggel női buszvezető volt. gondolkoztam rajta hogy odaálljak-e mellé vagy ne :DDD
slepppp

2007-08-15 @ 09:46:30
Postat av: vanda

Jajja bocs hogy már egy ideje nem írtam de bazi elfoglalt vagyok az "oviban" XD
A napokban beköltözött hozzánk Matild (ő egy IBook G4) és nagyon szeretjük:):)
Amugy itthon náluink minden oké, sok munka van meg sok alvás, néha kicsi kikapcsolódás..séta a szigeten meg kólázás ilyesmi.
Akarok én is menni külföld de dög eMm nem akar...X(
Nélküle meg nem mennék el...
Reméelm jól vagy és lassan beleszoksz az ottani dolgokba!
Hiányzol ám nekünk eléggé...
puszillak

2007-08-15 @ 14:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0