mar megint...

... itt vagyok. Egesz jol ment a reggel. Ebba nem sirt amikor meglatott. Apukaval kocsival elvittuk 3ukat oviba, suliba. En vittem be Ellent es Ebbat. Jol ment. Igaz nekem azert nem sirnak amikor ott hagyom oket, mert sem papa sem mama vagyok. Amikor apuka elkoszont Ebbatol, ugy sirt. Nem az apuka:D. Hazahozott aztan elment dolgozni. Fel 4kor jonnek haza 4en. Addig egyedul vagyok itthon. El sem hiszem. Ma lent kell takaritanom, ami minimum 2 ora lesz szerintem, ugyhogy lassan neki is kezdek. Most reggeliztem meg ittam egy nagy adag tejes kavet. Van beepitett nagy kavefozo:D. Amit mostmar hasznalni is tudok...:D. Takaritas utan hajat mosok es kiszaritom. Vegre lesz idom. Bar nem tudom, hogy mennyi ertelme lesz, mert reggel szakadt az eso. Most csak a szel fuj. Bar nincs hideg. Mindegy. Ha kimegyek ebben az esos, paras idoben a kiszaritott hajammal valoszinu ket perc utan mikrofon vagy barany leszek:D.

Anyu: hozol majd nekem hajfesteeeeeeeeeeeeeeket?:D Kosziiiiiiiiiiiiii:D. Befestem en neked ha varsz szeptember 5ig. Ma reggelinel rolad is szo volt. Kerdezte Calle, hogy mikor jossz. Mondtam, hogy meg 3 het. O azt hitte, hogy a jovo het:). Kajakeszites meg sem biztos, hogy kell:D. Mert Calle kerdezte, hogy akkor eszunk majd gulyast. Es mondta apuka, hogy amikor te eloszor jossz, nehogy maaa fozzel:D. Majd maskor. Ugyhgy ezek szerint johetsz meg:D.

Na megyek elpakolok a konyhaba, beagyazok fent aztan takaritok.

Ja es amugy faj a nyakam mert elaludtam. Es ez nem jo.

Z: azert a labam zsibbadt el mert ilyen hulye magas hattamla nelkuli a szek, es en torok ulesben ulok a tetejen. Ulj fiam ugy fel orat. Ugy maradsz. Amugy meg ne valogass!:D.

Kommentarer
Postat av: hector savage

azt hittem azzal írtál :)

2007-08-16 @ 09:41:58
Postat av: frusko

???

2007-08-16 @ 10:34:00
URL: http://frusko.blogg.se
Postat av: z

a lábaddal és azért fáradt el
mindegy is
hagyjuk :)
megyek enni salátát

2007-08-16 @ 10:56:14
Postat av: vanda

Hellou
Matild egy Apple Macintosh Laptop, fehér világítós kicsi almával kívülről, és nagyon szép
Akarok menni hozzád látogatóba de majd csak valamikor amikor már mással is találkoztál, a Gabival meg az Istvánal meg a Danival is!
Aztán majd megyek én is valamikor
Rájöttem akarok én is svédül tanulni, az tökjó, meg hollandul is!
Amugy nemsokára születésnapom van a Gabival küldhetsz nekem jó kis svéd ajándékot!
Annak Pedig valóban örülnék ha összejönne az hogy küldenél nekem egy táskát
Ha van egy kis időd akkor irhatnál nekem kb mennyibe kerülnek csak mert meglepném magamat egyela 25-ikre és ahhoz félre tennék akkor rá. a Gabival meg elküldeném a lóvét!
Vagy ha tudtok neten rendelni és az olcsóbb akkor rendeljetek Krisztoferrel egyet valahogy...
Halálosan fáradt vagy, szerintem vennem kell egy 1000000000000000 woltos aksit amit magamra kötök hogy éljek még!
Ásóka köszöni jól van ő is puszil sokszor!!!
Na meg a dög MArci is:)

2007-08-16 @ 12:37:22
Postat av: vicko

csak egy hatalmas puszit küldök mert nagyon álmos vagyok!

2007-08-16 @ 21:52:08
Postat av: Gabi

Szia Nyussz! Szóval jössz nekem 4000 forittal. Annyi volt a hajfestés, a vágást nam kell kifizetned! DD Igen viszek . És még miket szeretnétek? Kutass közvéleményt. Dani nem jön jobb programja akadt. Tegnap voltunk Boglárnál, el sem tudom mondani milyen aranyos! Olyan vastag a combija amilyen hosszú! Már több mint 6 kiló, az egész teste csupa karkötö!! Csináltam képeket a telcsivel, majd meglátod. Kicsit nyűgi, lehet hogy a foga készülődik. De azért mosolygott is! Meg üvöltött is, van ám hangerő! Szőrdisznókat vigyem? Vagy csak amit addig elhullatnak. Hétvégén Matyi lesz a szőrdisznópásztor. Már nagyon hiányzol!!!! Aranyosak a skacok a képen, amig igaziból enm látom, ne nyírd ki őket. Látod használt a gyógyító cup. Rohadt meleg van, már televan a tököm az egész nyárral. Ha lehet, olyan 20-25 fokot kérek mire megyek. Mindíg mindenki puszil. A kódom ugyan az csak nagybetűkkel. Pusza meg simi meg kram meg minden amit szeretnél!

2007-08-17 @ 16:45:00
Postat av: Dani (Radics Béla JEEEE)

Szeva Csira!
Megyek Horvátországba Hermannal meg Orsival (Dani ismerőse). Ma meló után indulunk. Facccán van békatalpam meg búvárszemcsim. Holnap ilyenkor már vedelem a Karlovacko pivot. :) Csákó!

2007-08-17 @ 17:25:00
Postat av: m

sziaaaaaaaaaaaaaaaaaa

2007-08-17 @ 18:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0