kalifornikesöööööööööön

Epp ez a szam megy:D.

Amiket irok nem csak annak szol, akinek a neve van az elejen. Neki kezdem irni aztan meselek. Olvassatok vegig, vagy nem kaptok fagyit:D.

Anyu: bizony jossze ide:D. Bar nem sikerult feltornom az emailedet... uj a kodod??? igy nem lattam a visszaigazolast. Krille mondta h kapott uzenetet, hogy csomagja jott, de akkor meg nem volt ott a csomag. De ez talan hetfon volt... . Most 3 napig kb nem elerheto. 3 gep van a szobajaban - ove, viktore meg egy srace es 3-4 napig kb nonstop jatszanak... no coment... . Ugyhogy majd penteken kiderul mi van a pakkal. Jo foiskolas talakozot. Dani is megy?? Gyujts be pletykakat es majd ird ide:D. Biztos lesz valami:D. Ja es van egy feladatot ha jossz: lehet hogy majd egyutt fozunk magyar kajat a csaladnak:D. Meseltem hogy hetvegen Uppsalaban magyar kajat ettem (toltottpaprika), erre mondta apuka, hogy majd fozhetek itt is:D. Mondtam h majd veled, mert te jobban fozol mint en (bok):D. Na hetvegen beszelunk pusziiiiiiiiiii. Szordisznoooookat akarom:D. Itt a szomszedban egy edes kutya van, nagy fekete es Danni vagy Donni vagy valami ilyesmi.

Torokfajas elmult.

ExrabszolgaVicko: Egy olyan nap ram is ram
ferne. Ma ugy neztem ki mint egy diszno:D. Kekafonyat szedtunk az erdoben. A kezem fekete volt konyekig a gatyam meg tele volt ajnovenyzettel (meghogy a fenyok alatt szegenyes a novenyzet..:D). Gyerekeket nem is ijesztgetem:D. Hoddal meg nem talakoztam, csak sok sok sok szarkaval. Azt hiszem. Tegnap amikor egyedul voltam itthon zorges volt a szobam tetejen. Kimentem es ott pihentek:). Ma meg ket siraly repkedett felettunk.

Mami: nem is kell az email:D. Kommenteknek meg nagyon orulok. Most jo volt belepni mert kaptam sokat:). Oldalkocsis motort megneznem rajta te meg Rexi:D. Szegenynek nem biztos, hogy tetszene. De ha adsz ra emberruhat, felmehet a repulon az utasterbe:D. Csak ket ora. Ki lehet birni.

Vanda: az mi??:D. Lattam forumon, hogy irtad h van Matild. Azt hittem uj horcsog. Asoka megvan meg?? Marci dog, tudom. Meg troger is:D:D:D. De igy szeretjuk:D. Beleszokas megyeget. Egyik pillanatban nagyon jol erzem magam aztan meg kevesbe. De osszesegeben nagyon jo. Kristof a legjobb benne:). 2 ora alatt ott vagyok nala, majdnem minden hetevegen tudunk talakozni. Es ahoz hogy lassam Stockholmon kell atmennem, amit egyre jobban imaaaaaaaaaadok:D. Mult penteken setaltam bent, de borus volt, esett es nem fenykepeztem. Talan holnaputan.

Z: remelem a sip mar anyunal van:D. Kar, hogy nem mentel oda hozza:(. Lehet, hogy beledszeretett volna es boldogan elnetek sokaig.


Helyzet miszisz hisztivel meg amugy: ma reggel megint vinnyogot. Komolyan utalom olyankor:s. Nagy nehezen lecibaltam reggelizni (szo szerint:D). Tobbiek peszre aranyosan lejottek. Lent mar o is normalis volt. Aztan elhuztam oket kiskocsival oviba (sracot meg). Ott sem volt gaz. Haza jottem, megcsinaltam ami kell aztan bementem Gustavsberg centrumba. Ittam kapucsinot ettem sutit:D vettem ujsagot meg hajszart (kinemkellmonsibalzsam). Pihegtem. Aztan haza. Ebed. Utana egyutt mentunk el apukaval ertuk. En mentem be a legkisebbert. Meglepoen jol ment. Rogton eljott velem. Nyikorgas nelkul. Ezutan mentunk afonyat szedni. De ezt mar irtam. Utana meg itthon NAGYON JOT jatszottam mind 3ukkal. Csak keves volt a ket kezem. Hintaban loktem oket, meg lobaltam oket a levegoben. Jo volt. Utana azt hittem megkukkanok. 10, 15, 25 kg-k. Olyan kezem lesz hogy ihajj:D. Vacsin is tul vagyunk mar. Most furodtek le. Papa azt mondta, hogy nem kell segitenem. Ide ulhetek. Nem ellenkeztem:).
Kivancsi leszek mi lesz holnap reggel. Milyen lesz a lany.

Holnap takaritok lent, aztan majd azt hiszem csak pihegek. Este anyuka jon haza munka csapattal a konferenciarol grillezni. Hat felek tole:D. Azt hiszem en leszek a gyerekekkel akik tuti majd az anyukkal akarnak lenni mert nem lattak ot hetfo ota. Attol tarok lesz sipitas. Bar kezdek ra immunis lenni:D.

Most mar csak arra vagyok, hogy lefurodjek es befekudjek az agyba. A halalos fegyver 3 lesz. Feliratozva. Itt ilyen a tv. Hala istennek. Igy jobban ertem.

Zsu: vannak jo sved zenek abban kivul. Bar amit irtal en nem ismerem. Majd mutatok jot. Bar van gagyi is:D. Itt is hodit egy-ket olyan aki versenyt nyert, vagy indult. Csak nem megasztar, hanem Idol... .

Na eleget irtam, zsibbad a labam, meg a ti szemetek is mire vegig olvassatok.

JOEJT


Kommentarer
Postat av: z

a síp nincs nála, nem kellett.
gondolom a buszvezetőre gondoltál és nem anyukádra :D
egyébként ma is az volt, de öreg és nem kell :D
"Na eleget irtam, zsibbad a labam,..."
ehhez inkább nem is írok kommentet :DDD

2007-08-16 @ 08:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0