bekoltoztem

Na tegnap kb fel4kor ertunk ide. Iszonyat szep helyen laknak. Nagyon aranyosak es kedvesek az elejetol fogva. Tobbnyire ertek mindent. Legalabbis a lenyeget:D. Majd csinalok fenykepeket es rakok fel. A szobam aranyos. Mar tegnap kipakoltam mindent. En alszom a foldszinten ahol van meg nagy konyha nagy etkezo nagy nappali, furdo stb, ok meg fent. A ket lany (1,5 eves es 3eves) egy szobaban, a fiu (6) meg kulon. Plusz a halo. Egyenlore meg nem sok dolgom volt. Gyerekekkel jatszottam, mosogatogepet pakoltam. Meg itthon vannak a szulok igy konnyebb. Ellent (legkisebb) meg kell pelenkazni de ha itthon vannak akkor ok csinaljak. Masik ket gyerek vmennyire onallo.

Voltunk ma Gustavsberg kozpontban. Kaptam buszkartyat ami egy honapra jo es egesz Stockholm megyeben ervenyes. Igy utazgathatok majd:D. Hetvegen ugy nez ki hogy megyek Uppsalaba xD. Pentek ebed utan ok mennek hajozni (van egy nekik vmi 6m-s) Kb 50 meter innen a tenger:D. Na szoval Uppsalaba megyek mert akarok:D.

Koszonom nektek a biztatast:) Szuksegem is van ra.

Most tobbet nem akarok irni mert nem akarok itt gebedni. Mar ok ajanlottak fel hogy nezzem meg! Na csooooooook mindenkinek. Irjatok komenteket mert az nekem jo. Hetvegen irok megint.

Anyu hivhatsz majd itt de en is telefonalhatok csak majd ki kell fizetnem. Tegnap 8percet beszeltunk mobilon es az 50 SEK volt :|. Ugyhogy majd irok smst hogy mikor hivj:D: Es milyen szamon. Jott diakhiteles levelem??? Ja es a Cipralex otthonrol kell. Piroska azt mondta h itt bonyolult lenne mert el kene mondani dokinak h miert szedem stb.

NA CSOOOOOOOOOOOOOOOOK!


 

Azt hiszem kicsit kaosz amit irtam, de elobb beszelt hozzam az apuka:D. Es igen csak koncentralnom kell am minden szora amit mondanak!

Z, K: pap:D.


V: bekebelez teged a multi:D.


Kommentarer
Postat av: m

szia Kicsim,
na itt vagyok megint. kintről nem tudtam Neked írni, mióta visszajöttem meg nincs erőm semmihez, kicsit másképp sikerült a kintlét mint képzeltem, persze megint bebizonyosodott h az a legjobb, ha nem várok semmit. most meg valami ismeretlen kór támadott meg, lehet h pszichoszomatikus :D mert mióta visszajöttem azóta tart de végülis kurva mindegy, nem ez a fontos, hanem h akartam Neked írni biztató szép szavakat elsejére mert tudtam h akkor mész, meg most is szeretnék csak nem megy, totál üres vagyok, de nagyon jó olvasni a kinti élményeidet és nézni a szép képeket meg követni hogy haladsz a svéddel ecsém hihetetlen. nagyon drukkolok h ugy sikerüljön minden ahogy szeretnéd és ha eltelt pár hét és vége a nyaralás filingnek akkor csak jobb és jobb legyen.
na most megyek megpróbálom összeszedni magam, Neked meg millió csók

2007-08-02 @ 21:36:10
Postat av: Dani

Szeva Gec!
Mondd meg a 3 kis fatttyopónak ha köcsögködnek el lesz meccccve a torkuk!!!! :) A Kis Gárfild TABU!!!!! Ne merjék érinteni a büdös halszagú viking kezükkel, mert ezért is torokmeccccés jár!!!!! Különben is jobban teszik ha kussolnak és a kis butykerác nem szarja össze a pelenkáját mert fellógatom egy fára a kertjükben. Rohadék vikingek! Mikor agggyák már oda a fizetésedet! Ha a szülők nem lesznek otthon fenyítsd be a kis ivadékokat! Tudják már ki a góré!!! A puha részeiket üsd mert az nem látszik, viszont fáj!! Na csákó!

2007-08-02 @ 21:48:32
Postat av: vanda

Fruzsim.
Ne parázz.
Zita barátnőm is úgy indult anno Babysitternek hogy szó szerin gyűlölte a gyerekeket..
amióta meg hazajött (nem tegnap volt az sem) azóta is őket emlegeti hogy jajjdeédesejajjdearanyosak
Plussz néha most is bevállalja csak ugy az egyik kolleganőjének a bűnrossz gyerekét..:D:D:D
Szal semmi gáz, ugyis beleszoksz majd...lehetetlen nem létezik...
Ha hazajössz hozz nekem egy giga táskát a Friis & Co.-tól arra nagyon fáj a fogam..(persze kifizetem, nem ajándékba csak mondjuk ne 30.000 HUF legyen:D:D:D)
A multi meg nem kebelez be, én vagyok aki itt irányít 2 pasit meg még vagy 22 másik ember jol :D:D:D:D
Küldd a képeket a babákokról kiváncsi vagyok a kis rohadék vikingekről ( Dani után szabadon)
Marci is puszil milliószor!!!
csókok

2007-08-03 @ 11:23:40
Postat av: Gabi

Szia Nyuszííííííííííííí!
Dani kikupált, már okos vagyok! Diákhitelről még semmi. Fux dokihoz holnap megyek, írd meg a címet, hova menjen az anyag. MInden ok úgy kb. Vasárnap megyünk Tatára, itthon vannak Kismariék, és
Zsuzsáék is ott lesznek. Mióta nyitva az ajtód, és szabad a vásár, a szőrdisznók be se mennek. A mai dörzsiből és dorombból egy párat Neked küldtek. Milyenek a viking skacok? De főleg: Te hogy vagy? Nagyon hiányzom Neked!!!!!!!! Aki él és mozog üdövözöl és/vagy csókoltat. Aput fogságba ejtette
a fotel és az álommanó, Dani focizik. Millió csók és krammmm!

2007-08-03 @ 21:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0