bdsx

na most megint csak gyorsan irok. a komentekre majd kesobb reagalok. kb az orulet hataran vagyok. ma ide jott a fiu meg a kozepso 1´-1 baratja. igy most 5 gyerek van. mint egy ovoda. most kajaltunk ugyhogy lenyugodtak es fent vannak apukaval. nekem ez sok. a 3 es neha. de az meg ok. de baszki 5 :D.

anyu jovo szerdan jon ide ugyhogy aki ker valamit (Vanda, Dani) addig gondolja at, hogy hogy kivan fizetni:D. Vanda kepet nem nagyon sikerult csinalnom. most hetvegen bemegyunk kristoffal stockholmba ugyhogy probalaok fotozni. de amugy olyan alaku nincs. csak teglalap. anyaga mindegy? mindenkepp fekete legyen?
Dani neked mindegy milyen? bar anyuval fogom megvenni... . neki mond el milyet akarol. te rebusz. gustav jol van.


a heten talakoztam Annaval aki lengyel es szinten itt bebiszitter. o mar itt volt tavaly is. tegnap este setaltunk meg beszelgettunk igaz nem tul sokat mert rohadt hideg lett. hetfon meg meleg volt. de tegnap meg ma. tegnap amikor mentunk setalni 12 fok volt:D. volt rajtam kabat meg pulcsi is. igaz itt a viz miatt vmivel hidegebb van mint a varosban. holnap delutantol vasarnapig szabad vagyok. ami most nagyon jol jon, mert vasarnap mar betelt a pohar... . Elegem volt mar mindenbol plusz kaptam egy nagyon rossz hirt anyutol (meghalt a mamam batyja - nagyon beteg volt) es eltorott a mecses.. . mar ramfert. de meg asszem maradt bennem azert es varom a 4 szabad napot. jovo het es csonka het mert penteken ismeeeeeet szabad leszek:D.

anyu remelem jol vagy, es zsuzsiek is. puszilom oket nagyon. jo lesz neked itt velem. kikapcsolodsz es 5 ejszakat egy agyban alszom velem:). most meg meleged sem lenne itt. bar a napon mar MAJDNEM melegem volt egy vastag pulcsiban. arnyekban meg majdnem megfagytam. hideg nem lesz baj jovo heten, csak eso ne legyen. majd megnezem h mit mondanak bar meg korai. de mar csak egy het.

na most erzem hogy ez is zavaros lett de nem akarok felallni innen. ha bemegyek a szobamba a srac is bejon. tegnap ott pakolt :d. ami nem lenne baj. jo ha bejonnek. lanyok csak nezelodnek meg rajzolnak. de a fiu szet pakol mindent, be akar nezni a szekrenyembe (nem hagyom) es a szemuvegemet izeli. tegnap legszivesebben a seggere vertem volna. levette a szemuvegem (nem az ujat) es eldobta:|.. hulye. ujat itt fel nem veszem ezek utan:D. a kicsi meg mindig osszemaszatolja:D.

kopogtak --- aa a ket vendeg lany apukaja. megvaltaaaaaaas:D.

anyu hetvegen hivj akkor itt. csutortok este is mar egyedul leszek ugyhogy nyugodtan hivj. nem biztos h egesz este itthon leszek de legalabb nem egy sved fogja felvenni:D. ja es nem kell fozni. mondta anyuka h nehogy mar elso alkalommal te fozz. o hiv meg:). csak a receptet kei (gulyas). ja es mondta h ha beszelek veled mondjam meg h udvozol vagy mi - meseltem neki hogy mi tortent... szoval kitartas.t kuld - hulyen hangzik mind2.

kerek csokit. feheret. barackos kekszeset. sokat.

wcznem kell:D.

ja es kaptam 2 kabatot a csaladtol. egy jo pufi telit ami itt tokdraga es csomo embernek van (egyik kiralylanynak is:D). mondta no h neki nemm kel mert van masik, meg ok csingcsung orszagban veszik es ott olcso:D. meg egy masikat ami ilyen sport szeru vekony. most pont jo. jo vilag.

ja es fizut is kaptam:). aminek egy reszet el is kell koltenem. KELL:D. kell oszi cipo mert nincs. mind beazik vagy nyitott. szoval KELL.

na megyek mert mar naggggggggyon kell wcre mennem


csokcsokcsocksocksock nektek hianyoztok nagyon.

majd irok!

Kommentarer
Postat av: I'm a bad girl

na mondom én hogy jól elvan azért nincs ideje írni!
nekem is hozhatna anyukád valamit...legyen 170 cm körüli(?!?), szőke, kék szemű, kukkeres, svédnek néz ki de nem az, óperkedik...szóval az én imádnivaló vidám cuki kicsi lányom. na jó ha nem is most de még idén...ugye? hanukára azért remélem hazajössz!
télleg kéne csinálni egy aupair Frusko babát! tuti menőbb lenne mint Barbie! a marketinget bízd csak ide...nem, nem a guminős vonalra gondoltam...
amúgy milyen nyelven beszélgettél a lengyellel? ;D
én mikor most nyáron otthon (Hr ;D) voltam, amerikaiakkal, németekkel, svájciakkal, lengyelekkel... horvátul beszéltem :) (az oroszok meg az ukránok menthetetlenek...)
ja, Vic: pusza!!!
bocs Fru h offtopic vok :)
na jó legyél és szobaiszta
m

2007-08-29 @ 20:09:05
Postat av: mamma

5 gyerekről jut eszembe...azt meséltem h kint beadtam vkinek h van 5 gyerekem, és mind az 5 más apától? és az egyiket Scottnak hívják mert itt csináltuk... ;D

2007-08-29 @ 20:11:14
Postat av: Rébusz

Szevasz! Nem Dani vagyok, hanem a hatalmas RÉBUSZ! Dani megbízásából írok, mert ő annyira de annyira elfoglalt. :)))) Vmi nem egyszínű gallérost szeretne a Dani, olyat amilyet vett tavasszal, csak ne egyszínű legyen, hanem lehetőleg vmi minta lenne vagy csíkos. Ja és ne sötét legyen, hanem vmi világos színű. Dani még üzeni, nehogy a kis svéd fatty feltörje a szekrényedet és kárt tegyen Gustaff-ban. :)) Mert akkor nagyon meg lesz ruházva. :)) Itthon minden rendben van. Dani üzeni, hogy Bogi egyre pufibb. Mint egy kis Buddha. :))) Hétvégén megy ki meglátogatni. Rébusz most búcsúzik, ha kérdésed lenne csak írd föl a világhálóra én mindenhol megtalálom. :))

2007-08-30 @ 10:42:23
Postat av: móka mika

Agresszív kismalac megy a vonatállomásra jegyet venni. Mikor odaér:
- Egy retúrjegyet kérek!
- Hova? - kérdi a pénztáros.
- Oda-vissza!

2007-08-30 @ 14:10:26
Postat av: vanda

Fruzsi sajna nem lesz píííz széptáskára (erről egyelőre ennyit:(:( )
eléggé szomcsika vagyok megleptem volna magam valami szépségessel a 25-ikre..de majd ha megya család másik fele hozzás vmikor addigra talán összekaparok annyit hogy legyen nekem is szép!
ezermillió dolgom van és ezermmilliónyi munkám, van hogy 11(!) órát dolgozom:(
nem kell valami ismerős családnak ott egy babysitter?
de nem tudok vikingül csak németül meg angolul (fuck)
:D:D:D:D
puszillak

2007-08-30 @ 16:35:25
Postat av: m

Az agresszív kismalac autóbuszon utazik. Jön az ellenőr:
- Jegyeket, bérleteket!
Mire a kismalac:
- Nem kell!

2007-08-31 @ 12:23:47
Postat av: vic

hát nem is tudom igazábol h kezdjem a listát h mit is szeretnék, fizetni meg valojában nem kivánok:D:D:D! már nagyon rág nem irtál de ahogy olvasom nem is csodálom! ez kész bolondok ház, nagyon büszke vagyok rád h igy birod, kitartás! itthon nincs semmi különös, holnap esküvöre megyünk remélem jo lesz, vettem szép ruhát magamnak! jövöhéten beiratkozás meg ilyenek, lassan kezdödik a rémálmom nagyon nem akarom, inkább kiszöknék hozzád!
nagyon várom az oktobert remélem akkor tuti h jönni fogsz és tudunk talizni, addigra már ugyis totál dilis leszek győrtöl uh majd megyek látogatoba!
nagyon sajnálom a mamád tesoját, öszinte résztvétem!
danival szoktam beszélgetni, már akarom h jöjjön hozzám györbe a kis butykesz, jo lenne is vele dumcsizni! gonodlom tudod h hogyan járt a diával:(!
ma nagyon össze vissza vagyok azt se tudom mit csináljak nem nagyon voltam otthon minden szanaszét, mindjárt itt van Bálint is! nem unatkzom:)!
nagyon hiányzol! pusaaaaaaaaaaaaaaaaa
este még irok csak most aktivizálom magam!

2007-08-31 @ 17:17:45
Postat av: m2

Az agresszív kismalac pingál valamit a nyilvános WC falára. Megkérdi a farkas:
- Mit csinálsz malac?
- A falra festem az ördögöt.
- Szarva van?
- Mondom: festve!

2007-09-01 @ 14:19:23
Postat av: mö

kicsiiiiiiiiiiiiiiiimmmmmmm!
váááááááááááááá!
pusziiiiiiiiiiii!

2007-09-01 @ 14:20:39
Postat av: fontos

ja, műxik már a tommy online shop :D
pusA

2007-09-01 @ 14:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0