anyuuuuuu

Igen puszilok mindenkit:D. Ok is engem! Meg K. Ritaekat is es sajnalom hogy nem leszek ott az eskovon. A cimet mindjart elkuldom smsben. Koszonom, hogy elmentel es remelem azert beszeltetek is!!! A kettyos csalad:D. AHAAA nem akar jonni miiiiiiii. Nem baj. Tobb penz marad neked itt elkolteni:D:D. Akkor majd a jovo heten megprobalok beszelni veluk. Ugy lenne jo ha itt lennek Kristofeknal. Es akkor en kernek egy het szabit. Gondolom annyira akarsz jonni. Mar megneztem tegnap a repulojegyet is. Sterlinggel kene jonnod, mert akkor ki tudok menni eled. Oktoberben majdnem fele annyi mint szeptemberben. De ezt majd megbeszeljuk, ha ha.:D. Cicakat simogasd helyettem es Boglart is. Meg apu kopasz fejet:D. Danit meg usd:D.

Na mindjart megy az sms. PUUUUUUUUUUUUSZIIII!

Kommentarer
Postat av: vicko

szia Frusko!
bocsi h eddig nem nagyon reagáltam a regényeidre de elkezdödött a robotolás az oszták parasztoknak:D! mindenki mondta h szörnyü lesz de az elö nap után nem volt semmi bajom, csodálkoztam is de tegnap aztán engem is elért az izomláz meg a szenvedés, de csak arra gondolok h sok pénzem lesz uh ki birom! na de ez nem is fontos annyira
mindent amit irtál figyelmesen végig olvastam! nagyon örülök h jo fej a család, de én ezt rögtön tudtam az elsö pillanattol, tudod jok a megérzéseim (0. töri doga egyesek! tök jo h ilyen szép helyen vagy, én is akarom látni a tengert, de az se lenne baj h a svéd tengert:D! szeptembertöl gyüjteni fogunk h ki tudjunk menni hozzád egy kicsit boldogitani! itt van Bálint is és sokszor puszil:)! nagyon ari volt le jött egy napra is és körül ugrál mert a mozgásom egy kicsit nehézkes föleg a WCre ülés!
mindenképp rakjál fel képeket a lurkokrol nagyon kiváncsi vagyok rájuk! nagyon büszkék vagyunk rád h belevágtál ebbe az egész svéd életbe:)!
holnaptol megint dolgozom még kb egy tiz napig de azért este ha hazaérek felnézek és irok neked!
ha lezs egy kis idöm akkor magamnak is elöhivatom a képet amit neked csináltam:)!
még el nem felejtem puszil a Vojnisek obitelj nagyon sokszor! Kati veled álmodott egyik éjjel h mentél hozzájuk bucsuzkodni, látod mindenki gondol rád:D!
puszilom Kristofert is meg a kicsi Viktort:D! jövöhéten már egyedül leszel a gyerekkel vagy még szabin lesznek a szülök? Bálint a zemljopis is povijest könyvet nézegeti és most jött rá h Afganisztánbol vándoroltak a horvátok az Adria partjára, szerinted h röhög most?!
na nem irok most már több zagyvaságot mert ezen is elég lesz kiigazodnod de ahogy te szoktad irni nem olvasom vissza mert akkor ki kellene törölnöm a felét!
MNOGO PUSA i ZAGRLJAJ!

2007-08-05 @ 11:40:20
Postat av: frusko

Remélem Vic azert annyira nem rossz. Most gondolom legalabb nem 6ezer fok van.
Ugyis latod majd a tengert. en is lattuk:). Valentinnal mentek majd valahova vegul? Svedo-n kivul:D. Izomlaz meg elmulik csak ra kell dolgozni ahogy mondjak az okosok.
Majd csinalok roluk mindenkepp kepeket es ha nem is ide de valahova felrakom majd.
Meg nem tudom pontosan hogy hogyan lesz a jovo het. a holnapot is ma fogjuk majd megbeszelni csak.
Most nem tudom hogy mikor leszek legkozelebb neten ugyhogy nem tudom h mikor fogom tudni elolvasni, meg mikor fogok tudni irni.
Afganisztan:D:D:D Ez nekem is uj:D. En is puszilom összes Vojnikot:D.
pusaaaaaaaaa

2007-08-05 @ 12:38:25
URL: http://frusko.blogg.se
Postat av: Dóri

Hello Fruzsika:)).
Csak fél percem van. Picit beleolvastam a blogba, remélem jól érzed Magad nagyon!!! Megy a pelenkázás? ;)) Hiányzol ám... más a munka nélküled.. :-/ Na bocsi,de ennyi időm volt.. majd néha felnézek ide.. meg ha végre meg lesz a lakás, akkor már tudok netezni rendesen.. Na jó legyél, és tanulj meg láss sokat:))). Pusziiiiiiii!!!

2007-08-05 @ 14:53:32
Postat av: z

látom mindenki téged akar fru
szerdán fradi-dunaferr edzőmeccs 3kor.
addigra gyere haza :))

2007-08-06 @ 10:14:36
Postat av: zs

puszi

2007-08-06 @ 15:27:41
Postat av: vicko

puszko Frusko! most csak ennyi mert hulla vagyok!

2007-08-06 @ 21:07:41
Postat av: anyuuuuuuuu

Szia Mojci!
Mi van már!!! Nem engednek a géphez? :- Holnap adom fel a cuccot. Itt voltak Ilonkáék (Kelemen), puszilnak. Csak rövid ideig maradtak, de olyan jó volt! Rituséknak nagyon szép a meghívójuk. Kedden voltunk LGT.n a szigeten, jóvolt, jó volt, de a hazajutás egy agyrém onnan. Az sms-t persze nem kaptam meg. Szeretnék beszélni veled,(csak úgy) légyszi írd meg valahogy a telszámot! Mindíg mindenki kérdez felőled, és puszi vagy üdvözöl.
Millio pusza meg még egy és kettő a szőrdisznóktól

2007-08-08 @ 17:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0