ahahaaha

Élek és virulok most éppen Uppsalában. A hét elég mozgalmas volt. Sokat voltam a gyerekekkel akik néha ki tudnak készíteni. A középső lány főleg. Hisztis.
Voltunk sétálni, dokinál, bevásárolni (anyukával), mekibe fagyizni. Olyat szép helyen laknak. KB 10 perc sétára van egy domb tet?, ahonnan gyönyör? a tenger. Csináltam is képeket amiket mindjárt fel is töltök.

Szóval úgy egészében minden rendben. Jővő héttől mindhárman mennek oviba stb. Így délelőttönként egyedül leszek. Tegnap megjött a másik aupair egy a közelben lévő házhoz. Elvileg hétfőn találkozunk. Ugyhogy ha minden ok a jövő hetem könnyebb lesz. Bár félek attól, hogy a két lányt nekem kell egyedül elintézni reggel. A hiszti miatt. Ha az nincs, minden jó. Hétfőn még anyuka is jön velünk. Megmutatja mit hogy és bemutat az óvónőknek.

Na nincs kedvem többet írni:D. Jönnek a képek (kép - alatta meg a szöveg):



1. Ez Gustavsberg centrum. Nem nagy vmi. Innen megy be a busz Stockholmba ami kb 20 perc. A család meg innen kb 10 percre lakik egy másik busszal.



2. Vettem bögrét:D. Ez Uppsalában vár rám mindig. Ilyet akartam egy ideje.



3. Múlt hétvégén Kristóffal sütöttünk almás pitét nyáámm.



4. Ez az utca vége ahol lakom. A háztól max 100 méter, de szerintem nincs annyi. A kocsik várnak egy kis kompra ami a szembe lévő szigetre megy.



5. Ez pár percre egy utca.



6. Itt mennek el a nagy hajók. Mennek be a stockholmi kikőtőbe vagy jönnek ki onnan. Pont ezzel a hajóval voltunk tavaly Ålandon. Most legalább van róla jó képem:D.



7. No comment:D.



8. Ez megint az utca vége. Ez az a komp.



9. Komptól balra.



10. A HÁZ a kocsibejárótól.



11. A kert. A végében dombféle van ami egy ideig még az övéké. Ott voltunk fent sétálni egyik nap. Meg kicsit odébb egy másik dombfélén.



12. Ez kb negyed óra séta tőlük. Itt lehet fürdeni. Van egy stég. Azon állunk. A 6éves fiúval és a 3 éves lánnyal. De nem tudom. Olyan mint egy tó. Növényes. Na meg hideg is:D.



13. Ez is ott van.



14. Ez a szobám ablakából este 21:45-kor:).



15. Az ügyfeleim:D. Sorrend: 1,5 6 és 3 éves. A teraszon fagyizunk vacsora után:D. Itt édesek és nyugottak. Ami persze nem tartott sokáig:D.



16. A 3 éves épp tigris:D. Két perc után már izélt, hogy ő nem akaaaaaaaaar tigris lenni... :D.



17. Ez megint Gustavsberg, kb a központ. Ez ott a kikötő. Ez az "esztékából" van: anyuka, 3 gyerek és én. Voltunk dokinál, aztán meki fagyi, vásárlás. A homályos paca vmi retek volt a fényképezőn:D.



18. Egyik este amikor sétálunk virágot kaptam a két nagyobbtól:). Tudnak naggggggyon édesek lenni.



19. 20. 21. Feljöttem ide egyik délután egyedül. Itt voltunk előző nap este. Ez tőlük olyan 10-15 perc séta. Egy domb tető. Volt egy szabad órám és olvastam:)...



22. 23. ... és áfonyát találtam és ettem:D.



24. A kép bal szélén van egy út, amin megy egy sötét kék kocsi. Na azon az úton kb 150 m és ott vannak az ovik-sulik. És ennek az útnak a végén, amin álltam a fényképezővel laknak. Szóval minden a közelben van.



25. Egy másik oldalról a ház, csak a fák miatt nem lehet lefényképezni rendesen.


Kicsit lehet sok a kép:D.








Kommentarer
Postat av: vic

szia Frusko!
nagyon jo volt végignézni a képeket! tök jo helyeken jársz föleg a tenger annyira szép! a gyerekek iszonyu aranyosak! hát a hisztire nem tudok mit mondani attol én is a falnak megyek de az ikrek se mernek nekem nyávogni mert tudják h felesleges engem nem lehet ezzel meghatni! épp öket várom h jöjjenek!
szombaton nem kellett dolgozni menni mert esett az esö nagyon örültem neki mert Bálint már jött pénteken! tegnap csavarogtunk Petivel és Noémivel (Bálint volt lakotársa gödöllöi)!
itthon szar idö van esik az esö! ugy néz ki h nem megyünk Horvátországba hanem valahol Magyarországon nyaralunk egy kicsit, de szobajöött Velence is de nem tudjuk h még mi legyen mert egy csomo pénz és most sporolunk h mehessünk hozzád:D!
jövöhétre kitarás menni fog a bébicsöszködés!
pusa Kristofnak!
Mnogo pusa i zagrljaj!

2007-08-12 @ 13:28:43
Postat av: m

ezt a bejegyzést eddig észre se vettem...a kép nem sok (a képek nem sokak?), sőt, és jók

2007-08-15 @ 09:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0